کد خبر: 641833
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

روزنامه همشهری:

۸۰درصد مردم معتقد به حجابند؛ چرا مسئولان همچنان گیج‌اند و با بی‌حجابی برخورد نمی‌کنند؟

روزنامه همشهری نوشت: هنوز مسئولان دچار گیجی‌اند و بلاتکلیف. چند ماه است به اسم قانون جدید همه را معطل کرده‌اند و حال آنکه هیچ نیازی به قانون جدید هم نبود و قوانین فعلی برای مقابله با ناهنجاری کفایت می‌کرد. این مردم مومن تا کجا باید این ترک فعل آشکار و سردرگمی را تحمل کنند؟

۸۰درصد مردم معتقد به حجابند؛ چرا مسئولان همچنان گیج‌اند و با بی‌حجابی برخورد نمی‌کنند؟
کد خبر: 641833
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه همشهری از مسئولان گلایه کرده که چرا با بی‌حجابی برخورد نمی‌کنند!

به گزارش همشهری، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • امارها را لابد دیده‌اید؛ بالای 80درصد مردم ایران معتقد به حجابند و پوشش خود را هر چه که هست ناشی از عمل به دین‌شان می‌دانند. حمله به این هنجار و این عقیده اجتماعی، حمله به مردم است. مسئله اساسا اجبار به حجاب نیست؛ اجبار به بی‌حجابی است.
  • کسانی که مدافع عملی کشف حجابند، به‌خود حق می‌دهند به یک هنجار ناشی از خواست عمومی و اکثریت مطلق جامعه حمله کنند (یعنی یک اقلیت خواست‌شان را بر اکثریت مطلق اجبار کنند) با شعار«نه به اجبار».
  •  لطفا  بعد از طوفان غزه دیگر نه اسمی از آزادی ببرید، نه زن و نه زندگی. آخرش همین است که می‌بینیم. مردم ایران مسلمانند؛ مومنند؛ حمله به عقیده‌شان، به ارزش‌هایشان، به دینشان، به هویتشان، به استقلالشان، آن هم به ظلم دوام نمی‌آورد. خدا خیر دهد رهبری را که می‌گفتند حتی دختران کشف حجاب کرده ما اگر بدانند با این کارشان پازل چه کسانی را پر می‌کنند مرتکب این حرام شرعی و سیاسی نمی‌شوند. حالا کاش زبان گویایی می‌داشتیم و فریاد می‌زدیم آن کسانی که پازلشان پر می‌شود را تماشا کنید‌. چشم‌هایتان را باز کنید، ببینید سردمداران بی‌حجابی اجباری چه کسانی هستند.
  •   بیش از یک سال گذشت از این هجوم ناجوانمردانه به دخترکان و زنان ایرانی هنوز مسئولان دچار گیجی اند و بلاتکلیف. چند ماه است به اسم قانون جدید همه را معطل کرده‌اند و حال آنکه هیچ نیازی به قانون جدید هم نبود و قوانین فعلی برای مقابله با ناهنجاری کفایت می‌کرد. این مردم مومن تا کجا باید این ترک فعل آشکار و سردرگمی را تحمل کنند؟ دستگاه های تبلیغی و ترویجی ما از حوزه گرفته تا صدا و سیما و  نهادهای تبلیغاتی دیگر چرا سکوت کردند؟
  • طوفان الاقصی را باید قدر دانست. از جهات مختلف از جمله یادآوری این مهم که پشت پرده جریان بی‌حجابی اجباری در ایران، رژیم جلادی است که دشمن اول زن و زندگی و آزادی در عالم است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها