کد خبر: 637164
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۶:۳۰:۱۳
| |

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

مدارس برای ورزش خانوادگی آخر هفته‌ها باز هستند

وزیر آموزش و پرورش از طرح ورزش دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدارس خبر داد و گفت: در مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه برای ورزش خانوادگی باز است.قرار است 100 مسابقه در 100 روز یعنی از اول آبان تا آخر اسفند در مدارس برگزار شود.

مدارس برای ورزش خانوادگی آخر هفته‌ها باز هستند
کد خبر: 637164
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۶:۳۰:۱۳

وزیر آموزش و پرورش گفت: درهای مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه برای ورزش خانوادگی باز می‌شود.

به گزارش فارس، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین آغاز مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور که در مدرسه شهید دستغیب منطقه 9 تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش 6 تربیت را دنبال می‌کنیم که یکی از آنها ساحت تربیت بدنی و زیستی است، گفت: تربیت دینی، تربیت علمی، تربیت اجتماعی، تربیت اقتصادی، تربیت هنری و تربیت ورزشی شما مهم است. 

وی با بیان اینکه قرار است 100 مسابقه در 100 روز یعنی از اول آبان تا آخر اسفند در مدارس برگزار شود، افزود: در این حالت مدرسه‌ها، ورزشگاه می‌شوند تا استعدادهایی که بتوانند مدال برای ایران بگیرند، از داخل مدارس شناسایی شوند؛ وزیر ورزش هم قرار است استعدادیاب به مدارس اعزام کند.

صحرایی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان با خانواده‌ها ورزش کنند، افزود: این روزها پدر و مادرها درگیر زندگی شدند؛ قول بدهید پدر و مادرتان را به ورزش ببرید. ما هم مدرسه را جایی کردیم که همه ورزش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها