کد خبر: 632766
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ۱۲:۱۰:۵۷
| |

با درج کدملی استعلام بگیرید ممنوع‌الخروج هستید یا خیر + جزئیات

سعید منتظرالمهدی از خدمت جدید و هوشمند این نهاد مبنی بر استعلام ممنوع‌الخروجی تنها با درج کد ملی خبر داد.

با درج کدملی استعلام بگیرید ممنوع‌الخروج هستید یا خیر + جزئیات
کد خبر: 632766
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ۱۲:۱۰:۵۷

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس از خدمت جدید و هوشمند این نهاد مبنی بر استعلام ممنوع‌الخروجی تنها با درج کد ملی خبر داد.

به گزارش فارس، معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با بیان اینکه پلیس در تسهیلِ خدمت‌رسانی به مردم طلایه‌دار و پیشران دیگر دستگاه‌هاست، آورده است: اگر «پلیس ِ هوشمند» طی سال‌های گذشته شعاری، غیرقابل دسترس می‌کرد اما امروز با تسهیل دریافت خدمات و کاهش مراجعه حضوری به مراکز انتظامی، برنامه‌ای محقق‌شده و البته رو به‌ جلو است. استعلام ممنوع‌الخروجی از طریق سامانه‌های مختلف فراجا تنها با درج کد ملی را می‌توان یکی از همین موارد دانست.

وی تصریح کرد: در ادامه تکمیل برنامه‌های هوشمندسازی در فراجا، پلیس مهاجرت و گذرنامه امکان استعلام لحظه‌ای ممنوع الخروجی را ـ نه امسال بلکه از سال گذشته ـ ایجاد کرده است.

سخنگوی پلیس اعلام کرد: شهروندان می‌توانند افزون بر مراجعه به پنجره واحد خدمات فراجا (سخا)، با نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن «پلیس من»، وضعیت ممنوع الخروجی خود را به صورت آنی بررسی کنند، در صورت ممنوع الخروج بودن، کافی است فرد برای پیگیری موضوع به یکی از دفاتر گذرنامه مراجعه کند.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: اقدامات فراجا در راستای دسترسی آسان به خدمات انتظامی را می‌توان از جمله فعالیت‌های خلاقانه این سازمان دانست چراکه پلیس هیچگاه برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم منتظر اقدامات و یا خواست دیگر ارگان‌ها نمانده و در این امور طلایه‌دار، پیشتاز و حتی پیشران سایر دستگاه‌هاست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها