کد خبر: 632203
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۵ ۱۸:۴۵:۰۰
| |

واژگونی خودرو در محور دامغان- معلمان/ ۳ سرنشین پژو جان باختند

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور دامغان-معلمان خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی سه نفر در دم جان باختند.

واژگونی خودرو در محور دامغان- معلمان/ ۳ سرنشین پژو جان باختند
کد خبر: 632203
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۵ ۱۸:۴۵:۰۰

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور دامغان-معلمان با ۳ فوتی خبر داد.

به گزارش تسنیم، پژمان قرائیان اظهار داشت: سرنشینان این خودروی سواری پژو اعضای یک خانواده بودند که سه نفر از آنان در دم جان باختند.

به گفته وی، جان‌باختگان این سانحه، پدر و مادر خانواده و فرزند 12 ساله آنان بوده‌اند که بر اثر شدت جراحات در صحنه تصادف کشته شده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه تنها مصدوم این سانحه یک کودک حدود پنج ساله بود عنوان کرد: این کودک مصدوم نیز از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان کوثر سمنان منقل شد.

قرائیان همچنین از اعزام دو دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان برای امدادرسانی در این سانحه خبر داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها