کد خبر: 612707
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۱۸:۰۰:۴۸
| |

اسنپ و ایجاد ناامنی برای شهروندان

گزارش را به شرکت اسنپ دادم و گفتم منتظر پاسخگویی مناسب شما و ناجا هستم که چگونه ادعا می کند که صلاحیت رانندگان را رسیدگی می کند و همچنین این شرکت چگونه ناظر رفتار رانندگانش است. حال که پاسخ درخوری از شرکت اسنپ و برادران ناجا نگرفته ام از این حضرات می پرسم که حقیقتاً ما چگونه امنیت خود و خانواده های مان را باید به شما بسپاریم!؟

اسنپ و ایجاد ناامنی برای شهروندان
کد خبر: 612707
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۱۸:۰۰:۴۸

سعید اله بداشتی در مطلبی با عنوان «اسنپ و ایجاد ناامنی برای شهروندان نوشت: در جهت انذار جدی نسبت به نحوه استخدام و شیوه نظارت شرکت اسنپ برآن شدم که اتفاقی که روز گذشته برای بنده افتاد را بنویسم.

طبق معمول، از محدوده غرب تهران برای خیابان دیباجی درخواست اسنپ کردم و راننده ای قبول کرد و به فاصله چهار دقیقه بعد از تماس تلفنی با راننده، به محل توقف ماشین اسنپ رسیدم که دیدم سفر را کنسل کرده است.

به راننده گفتم من که اینجا هستم چرا کنسل نموده ای!

که پاسخی سربالا داد و توهین آمیز رفتار کرد. جالب تر این بود که یک قلاده سگ هم روی صندلی کنار راننده ایستاده بود.

بنده هم نسبت به این کنسلی و رفتار توهین آمیز راننده اعتراض کردم که ناگهان ادبیات او تندتر شده و شروع به فحاشی و تهدید کرد.

بنده که اهل دعوا نیستم خودم را به نشنیدن زدم و رفتم تا اسنپی دیگر رزرو کنم اما ناگهان با الفاظ رکیکی مواجه شدم و راننده اسنپ، قمه به دست از ماشین پیاده شد تا حمله کند و ضربه ای هم زد و خلاصه گذشت …

برخی ساکنین برج جمع شدند و شاهد ماجرا بودند و از همانجا به پلیس ١١٠ زنگ زدم و ماجرا را شرح دادم و گفتم این راننده گویا ماده ای مصرف کرده و حال روانی نامناسبی دارد و این هم پلاک و مشخصات ماشین…

بعد از حدود نیم ساعت پلیس زنگ زد و پرسید شما دچار جرح شده اید، گفتم خیر و او گفت اگر شکایت دارید به فلان کلانتری مراجعه کنید و شکایت تان را ثبت کنید.

از طرف دیگر گزارش را به شرکت اسنپ دادم و گفتم منتظر پاسخگویی مناسب شما و ناجا هستم که چگونه ادعا می کند که صلاحیت رانندگان را رسیدگی می کند و همچنین این شرکت چگونه ناظر رفتار رانندگانش است.

حال که پاسخ درخوری از شرکت اسنپ و برادران ناجا نگرفته ام از این حضرات می پرسم که حقیقتاً ما چگونه امنیت خود و خانواده های مان را باید به شما بسپاریم!؟

آیا میزان پاسخگویی شرکت اسنپ به کاربری که ماهانه دو تا سه میلیون تومان از طریق این شرکت هزینه سرویس می دهد، اینگونه است!؟

در موارد اخیر بسیاری از رانندگان محترمه زن را شاهد بودم که در اسنپ کار می کنند…

چه نسبتی بین این دو قشر در اسنپ وجود دارد و امنیت رانندگان زن مورد مخاطره قرار نمی گیرد!؟

آیا هیچگونه نظارتی وجود ندارد!؟

جناب پلیس که این روزها تمام معابر را برای حفظ حجاب در دست نظارت دارد، برای بروز چنین ناهنجاری ها در پایتخت کشور برنامه و سیستمی ندارد!؟

بروز و تکرار چنین حوادثی در جهت ایجاد نا امنی و تشویش و نگرانی در بین شهروندان و مسافران و حتی در میان خود رانندگان شریف و زحمت کش این أپلیکیشن بسیار نگران کننده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها