کد خبر: 611807
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۲۰:۴۵:۵۰
| |

رییس کمیسیون آموزش مجلس خبر داد

جمع‌بندی طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در اردیبهشت

به گفته عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در اردیبهشت به جمع‌بندی می‌رسد.

جمع‌بندی طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در اردیبهشت
کد خبر: 611807
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۲۰:۴۵:۵۰

مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درمورد طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو، گفت: هدف‌مان کمک به فرایند نظام آموزش عالی با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تمام نقاط کشور از جمله مناطق محروم که از امکانات و تجهیزات برابری برخوردار نیستند، است. 

به گزارش فارس، اسماعیلی گفت: در راستای عدالت آموزشی مصمم هستیم مصوبه کمیسیون آموزش به طور کلی مناطق محروم را مدنظر قرار دهد و توان علمی دانش‌آموزان تمام نقاط کشور در مصوبه اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو دیده شود. به همین دلیل سمت‌وسوی مصوبه با لحاظ نقاط مختلف کشور، ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌‌ دانش‌‌آموزن خواهد بود که امیدواریم مصوبه با این رویکرد به مرحله پایانی برسد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه گفت: طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو دو بار در کمیسیون آموزش به بررسی گذاشته شد و از مسؤولین ذی‌ربط سازمان سنجش آموزش کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری دعوت به عمل آمد تا در جلسه حضور یابند که نقطه نظرات هرکدام در جلسه مطرح شد. 

وی در پایان گفت: در اولین جلسه‌ای که تشکیل خواهد شد، گزارش کمیته آموزش عالی به کمیسیون ارائه می‌شود تا به جمع‌بندی برسیم.فکر می‌کنم این طرح در اردیبهشت ماه به جمع‌بندی برسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها