کد خبر: 611517
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۲:۵۵
| |

بی‌توجهی شهرداری تهران به تذکرات، صدای اعضای شورای شهر را درآورد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از بی‌توجهی شهرداری به تذکرات اعضای پارلمان شهری پایتخت انتقاد کرد.

بی‌توجهی شهرداری تهران به تذکرات، صدای اعضای شورای شهر را درآورد
کد خبر: 611517
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۲:۵۵

سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و چهل و پنجمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب پیاده‌روهای شهر گفت: متاسفانه بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها با قراردادن بخشی از اقلام فروشگاهی در پیاده‌روها و ایجاد مانع در تردد حریم خود را افزایش داده‌اند.

به گزارش ایلنا، وی‌با بیان اینکه برخی نمایشگاه‌های اتومبیل نیز خودروهای خود را در پیاده‌روها پارک می‌کنند، افزود: با استمرار این فعل و گذر زمان این فروشگاه‌ها بخشی از پیاده‌رو را حق و خود را مالک آن می‌دانند. این موضوع تردد شهروندان را دچار مشکل کرده است، لذا انتظار دارم شهردار محترم در این خصوص اقدامات و تمهیدات لازم را مورد توجه ‌و در دستور کار قرار دهد، چراکه این امر مطالبه عموم مردم است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: در سال گذشته هم بنده و تعدادی از همکاران در شورای شهر خواستار رسیدگی به رفع خرابی پله‌برقی‌های مترو شدیم که متاسفانه به آن رسیدگی و توجه نشد. سوال من از مهندس چمران به عنوان بزرگ و پیشکسوت این است که اگر بنا بر این است که ما برحسب وظیفه و در جایگاه نظارتی که بر شهر داریم تذکراتی را در خصوص مشکلات موجود مطرح کنیم، ولی مجموعه شهرداری به آن هیچ توجهی نکند، آیا دیگر نیازی به حضور ما به عنوان عضو شورای شهر هست؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها