کد خبر: 584866
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۰۸:۴۸:۴۲
| |

گلایه شورای شهری‌ها تبدیل به هشدار شد:

زاکانی برای طرح سوال احضار می‌شود؟

پس از گلایه اعضای شورای شهر به شهردار تهران مبنی بر چرایی عدم پاسخ به تذکرات آنها از احتمال طرح سوال از زاکانی خبر دادند.

زاکانی برای طرح سوال احضار می‌شود؟
کد خبر: 584866
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۰۸:۴۸:۴۲

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران صراحتاً اعلام کرد که اگر پاسخ تذکرات شورای شهر داده نشود و در این خصوص پاسخ کتبی از شهردار تهران دریافت نشود شورای شهر مجبور به این است تا از وی طرح سوال کند.

به گزارش مهر، امانی با بیان اینکه جواب بسیاری از تذکراتی که از سوی شهرداری تهران به شورای شهر ارسال شده است قانع کننده نیست گفت: ما نمی‌توانیم مداوم مکاتبه کنیم و بگوییم جواب تذکرات برای ما قانع کننده نبوده است و منتظر جواب دیگری بمانیم اگر احساس کنیم جوابی غیر منطقی و غیر قانع‌کننده است به لحاظ قانونی مجبور به طرح سوال هستیم.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر نیز هشدار داده‌اند اگر جواب‌هایی که برای آنها ارسال می‌شود قانع کننده نباشد می‌توانند از شهردار طرح سوال کنند البته سعی ما بر این است که به طرح سوال نرسیم و طی یکسال گذشته نیز مداوم تحمل کرده‌ایم و تذکر داده‌ایم البته پاسخ‌هایی به شورای شهر ارسال شده است اما بسیاری از آنها برای ما را قانع کننده نبوده است.

از امروز به بعد به شهردار می‌گویم اگر الزام به ارسال لایحه یا تذکری داده می‌شود این به معنای آن است که باید آن کار انجام شود بر اساس قانون اگر از عملکرد شهرداری ناراضی باشیم می‌توانیم طرح سوال کنیم

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تاکنون وارد مدار قانونی نشده‌ایم اظهار کرد: اما از امروز به بعد به شهردار می‌گویم اگر الزام به ارسال لایحه یا تذکری داده می‌شود این به معنای آن است که باید آن کار انجام شود.

امانی با بیان اینکه شهردار تهران هنوز پاسخ برخی از تذکرات را نداده است گفت: البته موضوع فقط شهردار تهران نیست بلکه بر اساس قانون حتی اگر از عملکرد شهرداری نیز ناراضی باشیم می‌توانیم طرح سوال کنیم و حتی اگر شهرداران مناطق نیز به کار خود را به خوبی انجام دهند باز هم مجبور می‌شویم تا از شهردار تهران سوال کنیم زیرا شهردار تهران در قبال تمام واحدها و سازمان‌های تابعه خود موظف به پاسخگویی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها