کد خبر: 608598
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۶:۴۹:۳۵
| |

ولی اسماعیلی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

احتمال ثبت‌نام مجدد در بحث یارانه‌ها/ به اعتراضات رسیدگی می‌شود

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: احتمال ثبت‌نام مجدد در بحث یارانه‌ها با توجه به اعتراضاتی که وجود دارد، هست، طبیعتا با پالایش مجدد این فرصت فراهم می‌شود که این افراد نیز مجددا بررسی شده و در صورت اینکه واجد شرایط باشند به فهرست دریافت کنندگان یارانه اضافه شوند.

احتمال ثبت‌نام مجدد در بحث یارانه‌ها/ به اعتراضات رسیدگی می‌شود
کد خبر: 608598
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۶:۴۹:۳۵

ولی اسماعیلی، نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، درخصوص انتقادات نسبت به دهک‌بندی‌های افراد در بحث یارانه‌ها و حذف افرادی که مشمول شرایط دریافت یارانه بوده‌اند، گفت: یک کاری که الان در کمیسیون مطرح است و ادامه دارد، مساله دهک‌بندی‌های درست و منطقی است. خب طی راستی‌آزمایی‌هایی که صورت گرفته مشخص شده که بعضی افراد مثلا در دهک سه بودند اما در دهک هفت قرار گرفتند یا دهک شش بودند و در دهک سه قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، مهمترین بخش‌های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

  • پیگیری حل مساله و کاهش میزان خطای این اتفاق نیازمند آن است که سامانه طراحی و بررسی دهک‌بندی‌ها به تمامی سرورهای مختلف دستگاه‌ها علی الخصوص ثبت اسناد و انتقال خودرو و... متصل شود و اطلاعات و آمار دقیق را به‌روز دریافت کند که خطای ما در این بحث به کمترین حد برسد.
  •  در پاسخ به این سوال که «آیا بررسی مجدد دهک‌بندی‌ها یک طرح از سوی نمایندگان است یا خیر؟»، باید تاکید کرد که این مساله یک همکاری مشترک میان کمیسیون اجتماعی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که بتوانیم با کمترین آسیب ادامه روند دهک‌بندی‌ها را داشته باشیم و نقاط ضعف فراوان و اشتباهاتی که وجود دارد را برطرف کنیم.
  • احتمال ثبت‌نام مجدد در بحث یارانه‌ها با توجه به اعتراضاتی که وجود دارد، هست، طبیعتا با پالایش مجدد این فرصت فراهم می‌شود که این افراد نیز مجددا بررسی شده و در صورت اینکه واجد شرایط باشند به فهرست دریافت کنندگان یارانه اضافه شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها