کد خبر: 607629
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۸:۲۰:۲۵
| |

کشف 22میلیارد سیم برق دزدیده شده در شهر سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند چهار نفره سرقت سیم برق در پی توقیف یک محموله ۲ تنی سیم سرقتی هنگام خروج از حوزه شهرستان سیرجان خبر داد.

کشف 22میلیارد سیم برق دزدیده شده در شهر سیرجان
کد خبر: 607629
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۸:۲۰:۲۵

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشدید طرح‌های برخورد با سارقان گفت: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان در روند کشف چندین مورد سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی که با شیوه‌هایی مشابه در چند نقطه از این شهرستان رخ داده بود، به سرنخ‌هایی از نحوه انتقال اموال مسروقه دست پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، ناظری گفت: در این رابطه ماموران با پیگیری‌های شبانه‌روزی خود از قصد چند متهم سابقه‌دار و دخیل در این سرقت‌ها به منظور انتقال اموال مسروقه به دیگر استان‌ها مطلع و با استقرار نامحسوس در محور اصلی شهرستان موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل ۲ تن سیم سرقتی را با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهربابک شناسایی و متوقف کنند.

ناظری با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش این اقلام را بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تاکید کرد: این متهمان به انجام سرقت‌هایی در سایر نقاط استان هم اعتراف کرده‌اند که پی‌جویی‌های پلیسی برای کشف این سرقت‌ها و بازگشت اموال مسروقه به شرکت‌های انتقال نیرو در دست انجام است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها