کد خبر: 607445
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۲۱:۱۵:۱۵
| |

در کهگیلویه و بویراحمد؛ امروز 13 پیامک برای کاشفان حجاب فرستاده شد

به گفته فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امروز 13 پیامک کشف حجاب در این استان ارسال شده‌است.

در کهگیلویه و بویراحمد؛ امروز 13 پیامک برای کاشفان حجاب فرستاده شد
کد خبر: 607445
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۲۱:۱۵:۱۵

سردار کیقباد مصطفایی، فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون ۱۳۲۵ مورد پیام برای کشف حجاب کننده‌گان فرستاده‌ شده گفت: با شروع طرح امروز حدود ۱۳ مورد پیام فرستاده شده است.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع طرح جدید حجاب و عفاف در کشور گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ۳۲ دستگاه در راستای حجاب و عفاف وظایفی دارد که به ایفای نقش پرداخته است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه طرح چهار مرحله دارد گفت: ناظر یک تا ۴ را در دستور کار قرار داده‌ایم در ناظر یک ارسال پیامک به راننده و مرحله دوم در صورت مشاهده مجدد توقیف خودرو را داریم به صورت سیستمی هیچ خدماتی به چنین خودروهایی داده نخواهد شد از جمله در معاملات خودرو خواهد بود و در شکل دوم توقیف در محل که ابزارهای لازم فراهم شده و به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در ناظر دوم اماکن عمومی بوده که باید صنوف به آن عمل کنند در مرحله اول تذکر بوده اگر پذیرفت مشکلی نیست و در ادامه اگر رعایت نکرد به مدت یک هفته صنف پلمب خواهد شد و در مرحله سوم معرفی به مرجع قضایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۲۵ مورد پیام برای کشف حجاب کننده‌گان فرستاده‌ایم گفت: با شروع طرح امروز حدود ۱۳ مورد پیام فرستاده شده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها