کد خبر: 602935
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۵:۱۰:۳۵
| |

استقرار گروه‌های مردمی برای تذکر به مسافران در ورودی‌های قشم

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: خوشبختانه گروه‌های مردمی برای ترویج مساله عفاف و حجاب و ارائه تذکرات دوستانه به میهمانان جزیره قشم تشکیل و در مبادی ورودی قشم با هدف کمک به سلامت فرهنگی سفرها، مستقر شده‌اند.

استقرار گروه‌های مردمی برای تذکر به مسافران در ورودی‌های قشم
کد خبر: 602935
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۵:۱۰:۳۵

غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: خوشبختانه بخش تبلیغاتی این ستاد به موضوعات عفاف و حجاب و مساله ماه رمضان توجه ویژه دارد و امیدواریم با حفظ موقعیت همگانی، تعطیلات خاطره‌انگیزی برای همه به یادگار بماند.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: خوشبختانه گروه‌های مردمی برای ترویج مساله عفاف و حجاب و ارائه تذکرات دوستانه به میهمانان جزیره قشم تشکیل و در مبادی ورودی قشم با هدف کمک به سلامت فرهنگی سفرها، مستقر شده‌اند.

حاجبی خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش عظیمی از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی به اهمال کاری و ترک  فعل شماری از مسئولان ادارات و نهادها و دستگاه‌های مستقر در جزیره  و بخشی هم به کم کاری مسئولان در اسکله شهید حقانی بندر عباس مربوط می‌شود که امیدواریم با حضور گروه‌های جهادی در نقاط مختلف جزیره شاهد روند سلامت بیشتر سفرهای در ابعاد فرهنگی و اجتماعی باشیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها