کد خبر: 600834
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۰۹:۳۱:۳۴
| |

در اولین جلسه کمیته حقیقت یاب مجلس درباره مسمومیت‌ها چه گذشت؟

اولین جلسه کمیته حقیقت یاب مجلس با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت خانه های بهداشت و درمان، کشور، آموزش و پرورش و اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات فراجا در محل کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برگزار شد.

در اولین جلسه کمیته حقیقت یاب مجلس درباره مسمومیت‌ها چه گذشت؟
کد خبر: 600834
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۰۹:۳۱:۳۴

زهرا شیخی، سخنگوی کمیته مشترک حقیقت یاب مجلس در توضیح جلسه کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان گفت: کمیته حقیقت یاب متشکل از نمایندگان ۴ کمیسیون تخصصی بهداشت، آموزش، امنیت ملی و امور داخلی کشور پیرو دستور رئیس مجلس مبنی بر رسیدگی به موضوع و کشف علل مسمومیت برخی دانش آموزان مدارس تشکیل شده است که اولین جلسه کمیته مشترک حقیقت یاب مجلس به منظور بررسی مسمومیت تعدادی از دانش آموزش مدارس کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی شیخی را در ادامه می خوانید:

  • این جلسه با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت خانه های بهداشت و درمان، کشور، آموزش و پرورش و اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات فراجا در محل کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برگزار شد.
  • نمایندگان مجلس ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات دستگاه های اجرایی و امنیتی، با توجه به نگرانی های ایجاد شده برای خانواده ها و دغدغه بحق آحاد مردم و فضاسازی رسانه های دشمن در مخدوش کردن امنیت روانی و اجتماعی بر خود لازم می دانند که موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال کنند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها