کد خبر: 598888
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۰:۳۰:۳۵
| |

سازمان راهداری:

آغاز فروش حضوری بلیت نوروزی اتوبوس از هفتم اسفند/ فعلا افزایش قیمت نداریم

درخواست شرکت‌های مسافربری این بوده که ترددهای یکسر خالی جبران شود اما هنوز ستاد تنظیم بازار در این باره تصمیمی نگرفته است و پیش فروش بدون افزایش قیمت‌ها ادامه دارد.

آغاز فروش حضوری بلیت نوروزی اتوبوس از هفتم اسفند/ فعلا افزایش قیمت نداریم
کد خبر: 598888
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۲۰:۳۰:۳۵

مهدی حاج‌علی، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری، درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فروش بلیت برای ایام نوروز 1402 اظهار داشت: پیش‌ فروش اینترنتی بلیت نوروزی از یکم اسفند ماه آغاز شده و و از هفتم اسفند ماه هم پیش فروش حضوری در کنار پیش فروش اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا وی گفت: زمان اجرای طرح نوروزی فروش بلیت از 24 اسفند ماه امسال تا 15 فروردین ماه 1402 خواهد بود و 8 هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی، 31 هزار دستگاه ناوگان سواری کرایه و 25 هزار دستگاه مینی بوس آماده اجرای طرح نوروزی هستند.   

 معاون دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری درباره احتمال افزایش نرخ بلیت اتوبوس، سواری کرایه و مینی‌بوس در ایام نوروز تاکید کرد: تا به این لحظه قیمت بلیت‌ها افزایش پیدا نکرده و با همان قیمت‌ها قبل پیش فروش در حال انجام است.

حاج علی افزود: طبق مصوبه دولت ستاد تنظیم بازار درباره افزایش قیمت بلیت تصمیم می‌گیرد و تا این لحظه از سوی ستاد تنظیم بازار در این باره تصمیم نگرفته شده و دستوری مبنی بر افزایش قیمت بلیت نوروزی ابلاغ نشده‌است.

وی درباره پیشنهاد شرکت‌های مسافری برای میزان افزایش قیمت بلیت اتوبوس و سواری کرایه گفت: با توجه  به اینکه در ایام نوروز اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به صورت یکسرخالی تردد می‌کنند و با توجه اینکه امسال ایام مبارک رمضان با ایام نوروز تداخل داشته و این تردد یکسرخالی بیشتر می‌شود و درخواست شرکت‌های مسافربری این بوده که ترددهای یکسر خالی جبران شود اما هنوز ستاد تنظیم بازار در این باره تصمیمی نگرفته است و پیش فروش بدون افزایش قیمت‌ها ادامه دارد.  

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها