کد خبر: 597160
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۲:۳۵:۲۷
| |

پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری باید حضور جدی‌تری در جشنواره فیلم فجر داشته باشد

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید حضور جدی‌تری در جشنواره فیلم فجر داشته باشد.

شهرداری باید حضور جدی‌تری در جشنواره فیلم فجر داشته باشد
کد خبر: 597160
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۲:۳۵:۲۷

پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنان که وعده داده بودند ۲۲ بهمن ماه را در ایران خواهند بود و در غیر این صورت، موهای خود را ‌می‌تراشند، باید به وعده خود عمل کنند. 

به گزارش ایلنا، سروری با بیان این که همه ما وظیفه داریم که این حماسه عظیم را دائما در عرصه توجه مردم نگه داریم، اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که این حرکت عظیم را با حربه‌های مختلف به ورطه فراموشی بسپارد و از اذهان پاک کند، چراکه دشمنان ما در یک حقارت عظیم قرار گرفتند، از این رو ما همه باهم این رویداد بزرگ را خلق کردیم و به عنوان نمایندگان مردم نباید اجازه دهیم این حماسه در اذهان کمرنگ شود و باید پتک مردمی بودن نظام را بر سر دشمن بکوبیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم که حاشیه‌ها بر متن غلبه کند چرا که متن امروز پیروزی ما در عرصه سیاسی با نظام سلطه است که با تمام قدرت در مقابل ملت ما صف آرایی کرد و باطل السحر این دشمنی ها حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن بود و ما باید این رویداد بزرگ و مردمی بودن نظام را همچون پتک بر سر دشمنان بکوبیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در دهه فجر امسال احساس خوبی داشتیم؛ چراکه برخی اقدامات صورت‌گرفته ما را به یاد سال ۱۳۵۷ انداخت و نصب پلاکاردهایی که در محلات نصب شده بود، از ابتکارات خوبی بود که از این اقدامات تقدیر می‌کنیم.

سروری با بیان این که جشنواره فیلم فجر امسال به اصل خود بازگشت، گفت: ما جشنواره فجر را به جشنواره فیلمی تبدیل کرده بودیم که علیه انقلاب بود و تاریکی را نشان می‌داد، اما امسال جشنواره فیلم‌هایی را بر مبنای ارزش‌ها به نمایش گذاشت. ما لجستیک جشنواره فیلم فجر نیستیم و شهرداری باید حضور جدی‌تری داشته باشد که امسال این حضور نشان داده شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها