کد خبر: 596843
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۸:۳۰:۰۹
| |

رضایت روزنامه کیهان از جشنواره فجر؛ برای اولین بار هیچ فیلم سیاهی رویت نشد

روزنامه کیهان نوشت: برای اولین‌بار حداقل در 30 دوره اخیر‌، تقریبا اثری در میان فیلم‌های بخش مسابقه رویت نشد که با ناامیدی و سیاهی به اتمام برسد. نقطه‌های امید ولو به شکل روزنه‌ای کوچک در انتهای همه این آثار وجود داشت.

رضایت روزنامه کیهان از جشنواره فجر؛ برای اولین بار هیچ فیلم سیاهی رویت نشد
کد خبر: 596843
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۸:۳۰:۰۹

 روزنامه کیهان در مطلبی به ستایش جشنواره فیلم فجر پرداخت و نبود فیلم‌هایی با مضمون آسیب‌های اجتماعی را از نقاط قوت این جشنواره دانست!

به گزارش کیهان، جشنواره چهل‌وچهارم‌، واجد نکات برتری نسبت به دوره‌های پیشین آن بود‌، از جمله شاید برای اولین‌بار حداقل در 30 دوره اخیر‌، تقریبا اثری در میان فیلم‌های بخش مسابقه رویت نشد که با ناامیدی و سیاهی به اتمام برسد. نقطه‌های امید ولو به شکل روزنه‌ای کوچک در انتهای همه این آثار وجود داشت.

نویسنده روزنامه کیهان سپس ادامه داد: شاید برای اولین بار در میان 30 دوره اخیر‌، تقریبا اغلب آثار از فضایی سالم و سلامت و مشفقانه برخوردار بودند که اگرچه بنا به ضرورت‌، برخی تکان‌دهنده‌‌ترین نابسامانی‌ها و پلشتی‌های جامعه را به تلخ‌‌ترین صورت هم به تصویر می‌کشیدند‌، اما سیاه و تاریک و چرک نبودند‌، برای آسیب‌های اجتماعی‌، نقب اجتماعی می‌زدند و ریشه یابی می‌کردند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها