کد خبر: 596808
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۲۰:۱۶:۵۱
| |

رئیس‌‌جمهور مطرح کرد:

با وجود فضاسازی‌ها جشنواره فجر باشکوه برگزار شد/ حجاب یک قانون است و قانون یک مفهوم مشترک اجتماعی

رئیس‌جمهور با اشاره به قانونی بودن حجاب، آن را یک مورد تفاهم اجتماعی خواند و از عموم بانوان که به موازین شرعی و قانونی در اماکن عمومی پایبند بودند تشکر کرد.

با وجود فضاسازی‌ها جشنواره فجر باشکوه برگزار شد/ حجاب یک قانون است و قانون یک مفهوم مشترک اجتماعی
کد خبر: 596808
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۲۰:۱۶:۵۱

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جلسه عصر روز یکشنبه هیات دولت با بیان اینکه قانون یک مفهوم مشترک اجتماعی است گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا، رییسی از حضور گسترده و پرشور مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در دهه فجر به ویژه مسئولان وزارت ارشاد تجلیل کرد و گفت: با وجود برخی فضاسازی‌ها، جریان انقلابی با همت بلند، جشنواره‌های فجر را با شکوه برگزار کرد.

«کنترل بازار و تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب»، «ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه حمل و نقل ریلی» و «مقابله با قاچاق کالا به ویژه قاچاق سازمان‌یافته و همچنین مقابله با سوداگران و عددسازان بازار ارز» از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود که وزارتخانه‌های مرتبط مکلف به پیگیری آنها شدند.

رئیس جمهور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مساله مهم حجاب ضروری است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها