کد خبر: 597063
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۲:۰۵:۰۸
| |

مرور کوتاه «اعتمادآنلاین» بر خبرهای بیست‌وچهارم بهمن در چهاردقیقه:

تجمع، برف‌بازی و درگیری

اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

تجمع، برف‌بازی و درگیری
کد خبر: 597063
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۲:۰۵:۰۸

در روزی که شمار قربانیان زمین‌لرزه ترکیه و سوریه از مرز ۳۵هزارنفر هم گذشت، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

 

ابراهیم به چین رفت

ابراهیم رئیسی راهی چین شد تا آن‌چه تفاهم‌نامه‌ی همکاری ۲۵ساله‌ی ایران و چین خوانده می‌شود، پی بگیرد.

عفو و مونیخ از زبان سخنگو

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه، درباره اجرای فرمان «عفو» اتباع بازداشت شده خارجی گفته در مورد آزادی آنها قوه قضا «مبتنی بر قوانین و صلاحیت خودش تصمیم می‌گیرد.»

کنعانی البته امروز از این‌که ایران به کنفرانس امنیتی مونیخ دعوت نشده هم انتقاد کرد.

بازهم بازنشستگان مخابرات

روز تجمعات بود. بازنشستگان و کارکنان مخابرات ایران روز ۲۴ بهمن در شهرهای مختلف با تجمع مقابل ادارات مخابرات شهر‌هایشان به برآورده نشدن خواسته‌هایشان و مسدود شدن کمک هزینه‌های رفاهی‌شان اعتراض کردند.

معلولان هم در اعتراض‌ به حذف بودجه توانبخشی‌ در برابر سازمان برنامه‌وبودجه دست به اعتراض زدند.
چهارمین روز تجمع اعتراضی کارگران اعتصابی معدنی در سیرجان هم امروز گذشت.

آن مرد توجیه شد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه می‌گوید: «پس از حساسیت شهروندان به کلیپ ویدیویی منتشر شده از یک مامور کرمانشاهی که حجاب را قانون نمی‌دانست، او به دایره بازرسی فراخوانده شد و پس از بررسی دقیق آنچه رخ داده است، به این مامور تذکرات لازم داده و مورد توجیه آموزشی قرارگرفت.»

۲۰۶ به پایان سلام کرد

خبرگزاری صدا و سیما گزارش داده است: «دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU ۳ و محصول پروژه TF ۲۱ که در سال آینده به تولید انبوه می‌رسند، جایگزین پژو ۲۰۶ خواهند شد و تولید این سوپرمینی که شش‌تیپ دارد، به‌کل متوقف می‌شود.

برف بازی کردیم، ترافیک شد

علیرضا جعفری، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در مشکلات پیش آمده در ترافیک شهری پایان هفته پیش را به «برف بازی» مردم نسبت داده و گفته: «پنج‌شنبه قبلی حجم تردد زیاد‌ بود و همه آمده بودند برف‌بازی و دمای هوا هم پایین بود. ما در دو نقطه در شهر مشکل داشتیم و عذرخواهی هم کردیم.»

درگیری مسلحانه...

بنابر اعلام فرمانده انتظامی ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان حمله مسلحانه به یک واحد صنفی در این شهرستان «یک کشته سه مجروح بر جا گذاشته است.»

۵۰نفر علیه یک نفر

از پاکستان خبر آمد که پلیس آن مملکت  دست کم ۵۰نفر مظنون به دست داشتن در قتل یک مرد متهم به توهین به مقدسات را دستگیر کرد.

جالب آن‌که این قتل زمانی رخ داده که جماعت به پاسگاه پلیس پنجاب که این مرد به‌اتهام هتک‌ حرمت قرآن در آن‌جا نگهداری می‌شد، حمله کردند.

تلخ و شیرین سرخابی‌ها

و سرانجام این‌که در لیگ برتر فوتبال مردان، در مهم‌ترین بازی‌ها هوادار با یک‌گل پرسپولیس را برد و استقلال با دوگل پیکان را از پیش رو برداشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها