کد خبر: 596007
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۰۷:۵۷:۳۳
| |

معاون محیط زیستی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور :

هنوز پاسخ مثبتی برای ساخت پتروشیمی در مازندران دریافت نکرده‌ایم

معاون محیط زیستی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: این سازمان پیگیری‌های لازم را برای توقف ساخت پتروشیمی در بهشهر انجام داده و با توجه به شرایطی که الان در مازندران وجود دارد، تا الان جواب مثبت نداده است.

هنوز پاسخ مثبتی برای ساخت پتروشیمی در مازندران دریافت نکرده‌ایم
کد خبر: 596007
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۰۷:۵۷:۳۳

ایرج حشمتی، معاون محیط زیستی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: این سازمان پیگیری‌های لازم را برای توقف ساخت پتروشیمی در بهشهر انجام داده و با توجه به شرایطی که الان در مازندران وجود دارد، تا الان جواب مثبت نداده است.

به گزارش ایسنا، ایرج حشمتی در حاشیه افتتاح واحد آزمایشگاه آب و خاک در اداره حفاظت محیط زیست آمل، در خصوص آخرین تصمیم‌های گرفته شده برای ایجاد صنعت پتروشیمی در مازندران، اظهار کرد: البته نمی‌توانم بگویم کلا منتفی شده است، یعنی اینکه متقاضی و سرمایه گذار ساخت پتروشیمی در مازندران، پیگیری‌های خودش را دارد و انجام می‌دهد.

وی افزود: به هرحال سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری‌های سازمانی خودش را در این خصوص انجام می‌دهد و نظرهای کارشناسی خود را نیز قبلا داده و در آینده نیز خواهد داد.

حشمتی اضافه کرد: سازمان حفاظت محیط زیست هیچ‌گاه در حفظ حقوق شهروندی مردم عدول نمی‌کند و قطعا اگر بخواهد تصمیم بگیرد، براساس ملاحظات کارشناسی، ضوابط استقرار و حقوق مکتسبه مردم خواهد بود.

وی افزود: این سازمان همواره در راستای فعالیت‌های مردم و پیگیری‌های کارشناسی و نظرات کارشناسی شده حرکت می‌کند.

معاون محیط زیستی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین درخصوص پرسش دیگری درخصوص صدورمجوز برای صنایع آب‌بر در مازندران، گفت: صدور مجوز برای استقرار صنایع پرمصرف آب و آب‌بر در مازندران، براساس دسته بندی و نوع فعالیت صنایع پس از بررسی‌های کارشناسی صادر و یا مخالفت می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها