رضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی:

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نباید در نقش یکی از وزرای نتانیاهو باشد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه «برای آینده ایران و روی کار آمدن غرب‌گرایان امید بسته بودند اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و مجلس یازدهم امیدشان ناامید شد»، تاکید کرد: با صراحت اعلام می‌کنیم غرب گرایان دیگر روی کار نخواهند آمد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نباید در نقش یکی از وزرای نتانیاهو باشد
کد خبر: 595594
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۱:۵۲:۱۶

سیدرضا تقوی، نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ مجلس در تذکری گفت: از عفو حکیمانه و پدرانه رهبر انقلاب به مناسبت ایام دهه فجر که شادی سالگرد پیروزی انقلاب را دو چندان کرد تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سخنان جامع مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی نکته‌های مهمی را متذکر شدند؛ در این زمینه به هیئت رئیسه تذکر می‌دهم بخش‌هایی که مجلس باید دنبال کند را، پیگیری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به دولت‌های غربی اظهار کرد: دولت‌های غربی که در اغتشاشات اخیر به طور علنی وارد شدند و دست‌شان را به خون فرزندان ملت آلوده کردند، هشدار می‌دهیم تلاش‌های مذبوحانه خود را کنار بگذارند. آنها برای آینده ایران و روی کار آمدن غرب‌گرایان امید بسته بودند اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و مجلس یازدهم امیدشان ناامید شد و لذا دیوانه وار پا روی همه قوانین بین‌المللی گذاشتند؛ با صراحت اعلام می‌کنیم غرب گرایان دیگر روی کار نخواهند آمد.

تقوی در تذکر دیگری تأکید کرد: گویا مدیرکل آژانس بین‌المللی هسته‌ای در آستانه سفر به ایران است به این جناب تذکر می‌دهیم که شما در نقش همان مدیرکل آژانس عمل کنید نه در نقش یکی از وزرای دولت غاصب، کودک کش و جنایتکار نتانیاهوی جلاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها