کد خبر: 590096
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۹:۳۱:۰۵
| |

احمد جنتی:

ترور رسانه‌ای شهید سلیمانی در دستورکار دشمن است

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: شهید سلیمانی دشمن برجسته جریان‌های تروریستی بود و آنان‌که او را ناجوانمردانه ترور کردند نشان دادند پدرخوانده‌های تروریست‌ها هستند.

ترور رسانه‌ای شهید سلیمانی در دستورکار دشمن است
کد خبر: 590096
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۹:۳۱:۰۵

آیت‌الله احمد جنتی عصر امروز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: از همه کسانی که این روزها در ایران، عراق و سایر کشورها در جهت بزرگداشت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران‌شان تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

​به گزارش ایلنا، وی همچنین افزود: شهید سلیمانی دشمن برجسته جریان‌های تروریستی بود و آنان‌که او را ناجوانمردانه ترور کردند نشان دادند پدرخوانده‌های تروریست‌ها هستند.

جنتی با بیان اینکه آزادگان جهان خونخواه این شهدا هستند، تصریح کرد: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.

جنتی اضافه کرد: ترس دشمنان از شهید سلیمانی و مکتب او باعث شده، ترور رسانه‌ای این شهید را در دستور کار خود قرار دهند و با استبداد رسانه‌ای نگذارند مردم جهان با این شخصیت تاثیرگذار آشنا شوند. همانطور که یزیدیان نتوانستند مانع گسترش پیام سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله(ع) شوند، دشمنان امروز اسلام ناب نیز نمی‌توانند باعث فراموشی مکتب شهید سلیمانی شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها