کد خبر: 589716
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۳:۴۳:۲۳
| |

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه:

از طریق سفارت سوئیس اقدامات حقوقی ترور سردار سلیمانی را به آمریکا رساندیم

وزیر امور خارجه گفت: از طریق سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا بخشی از اقدامات حقوقی را به اطلاع طرف آمریکایی رساندیم.

از طریق سفارت سوئیس اقدامات حقوقی ترور سردار سلیمانی را به آمریکا رساندیم
کد خبر: 589716
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۳:۴۳:۲۳

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه امروز (دوشنبه) ۱۲ دی ماه در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در محل وزارت امور خارجه طی سخنانی اظهار داشت: دکتر کدخدایی به عنوان مسؤول پیگیری پرونده حقوقی و بین‌المللی ترور سردار سلیمانی در وزارت امور خارجه در کنار سایر مسؤولیت‌هایی که دارند، مستقر هستند و توانستند اقدامات موثری را رقم بزنند.

به گزارش فارس، وی افزود: اقدامات حقوقی و بین‌المللی توسط این مجموعه و کارگروه ویژه توانستیم سرعت ببخشیم. اقداماتی از گذشته انجام شده بود و اقدامات جدیدتری انجام شد.از طریق سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا بخشی از اقدامات حقوقی را به اطلاع طرف آمریکایی رساندیم.

وی تصریح کرد: برای به دست عدالت سپردن همه عاملان و آمران این ترور، دستگاه دیپلماسی لحظه‌ای از انجام وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد و تا به دست عدالت سپردن این جانیان و تروریست‌های آمریکایی مسؤول در ترور سردار سلیمانی نیز به پیگیری‌ها ا‌دامه خواهیم داد. 

در حال تکمیل..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها