سهم ایران از گردشگری سال نو میلادی چقدر است؟

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: نگاهی به وضعیت شیراز، ‌‌‌ اصفهان، ‌‌‌ یزد و کرمان به عنوان مسیرهای کلاسیک گردشگری ورودی و مقاصد پرطرفدار توریسم داخلی، ‌‌‌ وضعیت بغرنج سایر مقاصد را نشان می‌دهد.

سهم ایران از گردشگری سال نو میلادی چقدر است؟
کد خبر: 588877
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۲۳:۰۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی از سهم هیچ ایران در گردشگری سال نو میلادی خبر داد. 

به گزارش دنیای اقتصاد، تعطیلات سال نو میلادی از راه رسیده و بسیاری از مردم در سراسر جهان این روزها به مقاصدی که ماه‌‌‌ها پیش رزرو کرده بودند، سفر کرده‌‌‌اند. ایران هم یکی از گزینه‌‌‌های سفر اروپایی‌‌‌ها بود و گروهی از آنها در نظر داشتند به شهرهای گردشگرپذیر و تاریخی کشورمان نظیر یزد و کرمان سفر کنند. این در حالی است که به گفته روسای جامعه هتلداران یزد و کرمان هر دو استان با کاهش قابل‌توجه توریست خارجی و داخلی مواجه هستند و بخش قابل‌توجه تورهای رزرو شده هم لغو شده‌‌‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: نگاهی به وضعیت شیراز، ‌‌‌ اصفهان، ‌‌‌ یزد و کرمان به عنوان مسیرهای کلاسیک گردشگری ورودی و مقاصد پرطرفدار توریسم داخلی، ‌‌‌ وضعیت بغرنج سایر مقاصد را نشان می‌دهد. حال باید منتظر ماند و دید آیا متولی گردشگری می‌تواند با اجرای طرح‌‌‌ها و برنامه‌‌‌هایی، به گردشگری داخلی تکانی دهد و توریست‌‌‌های خارجی را به سفر به کشورمان ترغیب کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها