رحیم‌صفوی:

در سال پنج میلیون گردشگر خارجی داریم

یحیی رحیم‌صفوی گفت: اکنون ما در سال پنج میلیون گردشگر خارجی داریم، اما ظرفیت این را داریم که تا ۲۵ میلیون گردشگر خارجی را هم میزبانی کنیم.

در سال پنج میلیون گردشگر خارجی داریم
کد خبر: 587116
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۹:۰۰:۰۰

سردار سید یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نخستین همایش ملی رویکردهای نوین در مدیریت مرز گفت:‌ دشمنان ما، ایران را بهتر از ما می‌شناسند و می‌دانند، ایران چقدر قدرتمند است؛ آن‌ها موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیک ایران را به خوبی می‌شناسند.

به گزارش ایلنا، صفوی با بیان اینکه امنیت کشورها از مرز شروع می‌شود، افزود: کشوری قدرتمند است که در مرز قدرتمند باشد و اگر کشوری مرزهایش را کنترل کند، اقتصاد کشورش را کنترل می‌کند.

او در ادامه گفت: اکنون ما در سال پنج میلیون گردشگر خارجی داریم، اما ظرفیت این را داریم که تا ۲۵ میلیون گردشگر خارجی را هم میزبانی کنیم.

صفوی تأکید کرد: ما احتیاج به دیپلماسی دفاعی-امنیتی داریم و مهم‌ترین موضوع برای رسیدن به این مهم، دیپلماسی اقتصادی و گردشگری است. روابط اقتصادی امنیت می‌آورد؛ چراکه امنیت دوطرفه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بهتر بود که دستگاه سیاست خارجی با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح در انعقاد قراردادهای عدم تعرض فی‌مابین ایران و کشورهای همسایه همت می‌کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها