کد خبر: 588755
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۶:۲۵:۵۴
| |

آگهی

بلیط هواپیمای کدام شهرهای ایران طرفداران زیادی دارد؟

برخی از شهرهای ایران مثل تهران به دلیل دارا بودن امکانات مختلف و وجود ادارات دولتی مختلف مورد توجه مسافرینی است که می خواهند کارهای دولتی خود را انجام دهند یا به دنبال استفاده از خدمات و امکانات این شهر هستند.

بلیط هواپیمای کدام شهرهای ایران طرفداران زیادی دارد؟
کد خبر: 588755
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۶:۲۵:۵۴

اگر دوست دارید بدانید بلیط هواپیمای کدام یک از شهرهای ایران پرطرفدار است، اگر به دنبال مقصد جذابی برای سفر خود هستید، اگر می خواهید ارزان ترین بلیط هواپیمای شهرهای جذاب ایران را خریداری کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

بلیط هواپیمای کیش

جزیره کیش در خلیج فارس قرار گرفته است و جزء استان هرمزگان به حساب می‌آید. با سفر به جزیره کیش می‌توانید انواعی از تفریحات آبی و هوایی را امتحان کنید، در کنار دریای خلیج‌فارس به تماشای غروب آفتاب بنشینید، در هتل‌های لوکس و اقامتگاه‌های بوم گردی این جزیره اتاق بگیرید و از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این جزیره مانند قلعه جنی، موزه خلیج‌فارس، کشتی یونانی شهر زیرزمینی کاریز و چندین جاذبه‌ی دیگر دیدن کنید.

اگر در شهرهایی که نام آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، زندگی می‌کنید می‌توانید بلیط هواپیمای کیش را خریداری کنید و به این جزیره سفر کنید.

  • تهران

  • شیراز

  • مشهد

  • اصفهان

  • یزد

  • رشت

  • بندرعباس

  • کرمان

  • اهواز

  • تبریز

  • کرمانشاه

  • ساری

  • کاشان

  • گرگان

  • همدان

  • بوشهر

  • ارومیه

  • سنندج

  • جم

  • عسلویه

بلیط هواپیمای کیش را می‌توانید به‌صورت سیستمی یا چارتری خریداری کنید.

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیمای کیش می‌گردید، بهتر است که به غیر از ایامی نظیر تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان به این جزیره سفر کنید. بهترین زمان سفر به جزیره کیش را می‌توان از بعد از تعطیلات نوروز تا پایان خرداد ماه و همچنین ۱ الی ۲ ماه اول فصل پاییز دانست.

بلیط هواپیمای مشهد

شهر مشهد همواره درطول تاریخ میزبان زائران زیادی از شهرهای مختلف ایران بوده‌است. همین موضوع باعث رشد و توسعه امکانات رفاهی و گردشگری(مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری) در مشهد شده‌است. ازجمله این جاذبه ها می‌توان به آرامگاه فردوسی، مسجد گوهرشاد، سرزمین موج‌های آبی، بازار رضای مشهد و چندین جاذبه‌ی دیگر اشاره کرد.

تقریباً از تمام شهرهای ایران که فرودگاه دارند، می‌توان بلیط هواپیما شهر مشهد را خریداری کرد. فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد شهر مشهد در جنوب شرقی این شهر قرار گرفته است. فاصله این فرودگاه تا حرم امام رضا حدوداً ۸ کیلومتر و تا مرکز شهر نیز به‌همین مقدار است.

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیمای مشهد می‌گردید، بهتر است که در تعطیلات نوروز، شهادت و ولادت امام رضا و ماه رمضان به این شهر سفر نکنید و در زمان‌هایی نظیر فصل زمستان به این شهر بروید.

بلیط هواپیمای شیراز

یکی از جذاب‌ترین شهرها برای مسافران ایرانی شهر شیراز است. در این شهر آثار تاریخی و بناهای دیدنی بسیاری وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به تخت‌جمشید، آرامگاه سعدی، آرامگاه حافظ، بازار وکیل شیراز، ارگ کریم‌خان، شاه‌چراغ و چندین جاذبه دیگر اشاره کرد. جذابیت شهر شیراز باعث شده که بلیط هواپیمای این شهر جزء محبوب‌ترین بلیط‌های هواپیمایی شود.

فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز یکی از مجهزترین فرودگاه‌های کشور بشمار می‌آید.

اگر به‌دنبال بهترین زمان خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر شیراز هستید، بهتر است که در فصل بهار و پاییز بلیط هواپیمای شیراز را خریداری کنید. اگر هم می‌خواهید ارزان‌ترین بلیط هواپیمای شیراز را تهیه کنید، بهتر است که به غیر از تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان اقدام به خرید کنید.

بلیط هواپیمای اصفهان

شهر اصفهان به دلیل آثار تاریخی و جذابی که دارد، همواره مورد توجه هنردوستان و علاقه‌مندان به معماری و فرهنگ و تاریخ ایران‌زمین بوده‌است. با خرید بلیط هواپیما اصفهان می‌توانید از جاذبه‌های مختلفی نظیر میدان نقش جهان، عمارت عالی‌قاپو، پل خواجو، کلیسای وانگ، کاخ چهل‌ستون و چندین جاذبه دیگر دیدن کنید. اصفهان نه‌تنها برای گردشگران داخلی بلکه برای گردشگران خارجی نیز مقصد جذابی برای سفر بوده‌است.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در شرق این شهر قرارگرفته است. تقریباً می‌توان از تمام شهرهای ایران(که فرودگاه دارند) به فرودگاه اصفهان پرواز کرد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما برای سفر به شهر اصفهان فصل بهار و پاییز است. در این دو فصل، آب‌وهوای این شهر به‌قدری معتدل می‌شود که به‌راحتی می‌توانید با گشت‌وگذار در خیابان‌های آن از جاذبه‌های گردشگری موجود در این شهر نهایت لذت را ببرید.

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما اصفهان می‌گردید، می‌توانید در ماه‌های اردیبهشت و خرداد و ماه‌های تیر و مرداد اقدام به خرید کنید. در این مدت، به دلیل کم شدن میزان تقاضا برای سفر به این شهر، می‌توانید ارزان‌ترین بلیت هواپیمایی اصفهان را پیدا کنید.

بلیط هواپیمای تهران

امکانات و خدمات مختلفی که در شهر تهران قرار دارد باعث جذابیت این شهر در میان مسافران ایرانی و محبوبیت بلیط هواپیمای آن شده‌است. جاذبه های تهران به قدری متنوع است که تقریبا اکثر گردشگران از سفر به این شهر رضایت خواهند داشت . در این شهر می‌توانید بازار گردی، موزه گردی یا شکم گردی را امتحان کنید، از آثار تاریخی مختلفی نظیر برج تهران، برج میلاد، پل طبیعت دیدن کنید یا به سراغ پارک‌های سرسبز و جذابی نظیر پارک ساعی و ملت بروید.

تهران ۲ فرودگاه دارد؛ فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام‌خمینی. فرودگاه مهرآباد مخصوص پروازهای داخلی است و پروازهای خارجی در فرودگاه امام‌خمینی انجام می‌شود. فرودگاه مهرآباد در غرب شهر تهران قرار گرفته است. تقریباً از تمام شهرهای ایران می‌توان به فرودگاه مهرآباد پرواز کرد.

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیمای تهران می‌گردید و زمان سفر برای شما اهمیتی ندارد، می‌توانید در فصل زمستان به تهران بیایید. اگر هم به‌دنبال بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای تهران می‌گردید تا در هوای مطبوع و مناسبی که در شهر وجود دارد، از جاذبه‌های دیدنی این شهر بازدید کنید، بهتر است که در ماه اردیبهشت و خرداد و یا اوایل پاییز به تهران سفر کنید.

اگر به‌دنبال زمانی می‌گردید که بتوان در آن ارزان‌ترین بلیت هواپیمایی یزد را خریداری کرد، فصل تابستان و زمستان اقدام به خرید کنید.

بلیط هواپیمای قشم

جزیره قشم یکی از جزایر جنوبی ایران است. این جزیره جزء استان هرمزگان به شمار می‌آید. اگر به طبیعت گردی علاقه دارید و بازدید از پدیده‌های طبیعی برایتان جذاب است، حتماً بلیط هواپیمایی قشم را خریداری کنید و به این جزیره سفر کنید. وجود جاذبه‌های گردشگری مختلفی نظیر دره ستارگان، جنگل حرا، ژئو پارک قشم، ساحل نقره‌ای روحی، درخت انجیر، پارک کروکودیل و چندین جاذبه‌ی دیگرباعث شده که بلیط هواپیمایی قشم یکی از محبوب‌ترین بلیط‌های هواپیمایی در ایران باشد.

فرودگاه بین‌المللی قشم در روستای دیرستان، در مرکز این جزیره قرار گرفته است.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیمایی قشم از نظر آب‌وهوا، ماه آذر ماه تا اوایل اردیبهشت است. ارزان‌ترین بلیط هواپیما قشم را نیز می‌توانید در فصل تابستان پیدا کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها