کد خبر: 588135
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۱:۱۷:۲۷
| |

ماجرای فرد نفوذی سازمان‌های شهرداری تهران چیست؟

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش‌هایی داریم که یک فرد خاصی در سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری نفوذ و دخالت می‌کند، گفت: این فرد در انتصابات و حساب‌های مالی وارد شده و باید جلویش را بگیریم.

ماجرای فرد نفوذی سازمان‌های شهرداری تهران چیست؟
کد خبر: 588135
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۱:۱۷:۲۷

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران ضمن تشکر از سازمان بازرسی بابت عزم راسخ در انجام حوزه‌های ماموریتی، گفت: ما توقع داریم که مصوبه تعارض منافع در هر سطحی توسط بازرسی اجرا شود و با هیچ کس تعارف نداشته باشید.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه گزارش‌هایی داریم که نشان می‌دهد به لحاظ شکلی و اداری ممکن است تعارض منافع رعایت شود؛ اما فرد خاصی در سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری نفوذ و دخالت می‌کند، گفت: این فرد در انتصابات و حساب‌های مالی وارد شده و باید جلویش را بگیریم. چرا که هم برای ما و هم برای شهرداری دردسر می‌شود.

عباسی با بیان اینکه سازمان بازرسی باید بر اجرای مصوبات شورا توجه ویژه‌تری داشته باشد، گفت: مثلا قرار بود میز خدمت شهرسازی ایجاد شود تا جلوی کار دلالان و واسطه گران گرفته شود اما هنوز این اتفاق به درستی انجام نشده و تمدید مصوبات کرونایی و توافقات ماده ۱۰۰ خطرناک است و باید در مورد بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت نیز حساس‌تر باشیم.

وی افزود: مصوبات کمیسیون ماده ۵ و باغات باید منتشر شود و سازمان بازرسی نیز باید بر روی مسئله ترک فعل‌ها در شهرداری حساس باشد. همچون سراهای محله که یک سال و نیم است رها شده و یا ورزشگاه‌های شهرداری که هنوز سامان پیدا نکرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها