کد خبر: 588121
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۰:۰۹:۰۵
| |

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه:

بالندگی زنان ایرانی موجب رعب و وحشت دشمنان شده؛ زن در جمهوری اسلامی نماد رشد است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: زن در نظام جمهوری اسلامی نماد رشد است. معتقدم به دلیل این‌که‌ همه این رشدها و بالندگی‌ها در ایران صورت گرفته است موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

بالندگی زنان ایرانی موجب رعب و وحشت دشمنان شده؛ زن در جمهوری اسلامی نماد رشد است
کد خبر: 588121
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۰:۰۹:۰۵

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری این هفته خود با عرض تسلیت ایام‌ شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام گفت: در ارتباط با محکومیت حذف دیکتاتورمنشانه ایران از کمیسیون بین‌المللی حقوق زن و با توجه به این اقدام باید گفت، این بدعت ادامه سیاست‌های ظالمانه علیه مردم ایران به ویژه علیه زنان کشورمان است. این اقدام علیه جامعه زنان در تمام جهان طراحی و اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: هدایت‌گری این اقدام توسط کشورهایی صورت گرفت که در آن‌ها نابرابری حقوقی و جنسیتی زنان وجود دارد، کشورهایی که برده‌داری زنان هنوز در آن‌ها وجود دارد. مع‌الاسف هیچ صدایی هم در این میان از مدعیان حقوق بشر به گوش نمی‌رسد. کارتل‌های آمریکایی و صهیونیستی زنان و کودکان را به ابزاری برای سودهای تجاری خودشان تبدیل کرده‌اند و با کمال وقاحت و بی‌شرمی مدعی حقوق بشر هستند و علیه بانوان ما اقدام کرده‌اند، حذف ایران از کمیسیون مقام زن در واقع حذف ۴ دهه بالندگی و پیشرفت زنان در عرصه‌های مختلف بود، زنانی که ۴ دهه جهش خیره‌کننده داشته‌اند.

وی افزود: معتقدم به دلیل این‌که‌ همه این رشدها و بالندگی‌ها در ایران صورت گرفته است موجب رعب و وحشت دشمنان شده است. زن در نظام جمهوری اسلامی نماد رشد است. لازم است نهادهای بین‌‌المللی به عرصه وارد شوند و نگذارند ارزش زن توسط قلدرها زیر پا گذاشته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها