کد خبر: 587266
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۲:۱۰:۱۴
| |

خدیجه کریمی، مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری:

الگوی جمهوری‌اسلامی از زن، زنی است که حجاب و عفاف دارد

مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال ارائه الگوی سومی از زن به جهانیان بوده است. زنی که به ماهوی زن بودنش ارجمند و از منظر انسانی دارای کرامت است، عفاف و حجاب دارد، مادر و همسر و دختر موفقی است.

الگوی جمهوری‌اسلامی از زن، زنی است که حجاب و عفاف دارد
کد خبر: 587266
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۲:۱۰:۱۴

خدیجه کریمی، مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال ارائه الگوی سومی از زن به جهانیان بوده است. زنی که به ماهوی زن بودنش ارجمند و از منظر انسانی دارای کرامت است، عفاف و حجاب دارد، مادر و همسر و دختر موفقی است. به علاوه در نقش اجتماعی مورد علاقه­‌ی خود نیز وارد شده است. زنی که با الگوی نه شرقی و نه غربی ارائه شده مقام معظم رهبری الگوی سوم زن نام گرفته است.

به گزارش ایلنا، وی تاکید کرد: با لغو عضویت جمهوری اسلامی ایران بی‌طرفی و دغدغه­‌مندی حقیقی نسبت به حقوق زنان که تاکنون در نهاد ترویجی کمیسیون مقام زن تا حدود زیاده حاکم بوده است، خدشه‌دار خواهد شد لذا قویا به کمیسیون مقام زن سازمان ملل توصیه می­‌کنیم برای پرهیز از سیاسی­ کاری، نسبت به ایجاد ساز وکار نظارتی بیطرفانه و جهانشمول نسبت به ارزیابی وضعیت حقوق زنان در کشورها براساس شاخص­‌های مندرج در اسناد بین‌‌المللی اقدام کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها