کد خبر: 584055
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۲:۰۸:۰۳
| |

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

تنها ۱۰ درصد دستگیرشدگان زنان هستند

انسیه خزعلی گفت: در اغتشاشات اخیر ۹۰ درصد مردان و ۱۰ درصد دستگیرشدگان زنان بوده‌اند حال این سوال مطرح است که چطور علیرغم اینکه مردان در صف اول درگیری‌ها بوده‌اند، زنان در صدر کشته‌ها مطرح می‌شوند.

تنها  ۱۰ درصد دستگیرشدگان زنان هستند
کد خبر: 584055
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۲:۰۸:۰۳

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر دشمن در تلاش است که چهره‌ای به غلط از زنان ایرانی ترسیم کند و شرایط ایران را در حوزه زنان بسیار سیاه جلوه دهد گفت: در اغتشاشات اخیر ۸۸ درصد دستگیرشدگان مردان و ۱۲ درصد زنان بوده‌اند که البته اکنون آمار حتی بیشتر شده و ۹۰ درصد مردان و ۱۰ درصد دستگیرشدگان زنان بوده‌اند حال این سوال مطرح است که چطور علیرغم اینکه مردان در صف اول درگیری‌ها بوده‌اند، زنان در صدر کشته‌ها مطرح می‌شوند.

به گزارش مهر، وی گفت: در سناریوهای دشمنان از زنان استفاده شده و در مباحث براندازی و اغتشاشات از آنها به عنوان وسیله برای رسیدن به هدف استفاده می‌شود. این مظلومیت زنان است.

خزعلی گفت: ان شاءالله حرکت‌های خوبی از سوی یونسکو در ایران داشته باشیم و به صورت عینی و عملی فعالیت زنان در حوزه‌های مختلف و توانمندی‌های آنها به جهانیان نشان داده شود و به نظرم در شورای عالی یونسکو جای زنان خالی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها