کد خبر: 580988
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۷:۲۰:۰۹
| |

هشدار اطلاعات نسبت به از بین رفتن کارکرد رسانه‌های داخلی؛ تا دیر نشده فضا را باز کنید

روزنامه اطلاعات نوشت: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران اگر در صدد گشایش و بهبود اوضاع کشور و ملت است، تا دیر نشده باید با تدبیر، فضای رسانه‌ای داخل کشور را باز کند.

هشدار اطلاعات نسبت به از بین رفتن کارکرد رسانه‌های داخلی؛ تا دیر نشده فضا را باز کنید
کد خبر: 580988
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۷:۲۰:۰۹

روزنامه اطلاعات در سرمقاله امروز خود به قلم جمیله کدیور به از بین رفتن کارکردن رسانه‌های داخلی در اقناع افکار عمومی اشاره و تاکید کرده حاکمیت تا دیر نشده باید فضای رسانه‌ای کشور را باز کند.

به گزارش اطلاعات، در ایران رسانه‌ها کارکرد خود را در ایجاد اقناع از دست داده‌اند و این نقطه‌ای است که بیش و پیش از هر موضوعی، باید محل توجه ارباب قدرت قرار گیرد. به‌رغم تنوع و تعدد و هزینه‌های هنگفت رسانه‌ها، به‌ویژه صدا و سیما، رسانه‌های داخلی عاملیت خود را به عنوان رکن مهم قدرت و نفوذ در افکار عمومی از دست داده و به عنصری بی‌اثر تبدیل شده‌اند.

کدیور در ادامه هشدار داده است: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران اگر در صدد گشایش و بهبود اوضاع کشور و ملت است، تا دیر نشده باید با تدبیر، فضای رسانه‌ای داخل کشور را باز کند، از فشارهای فرهنگی و اجتماعی بر اقشار مختلف، به‌ویژه زنان و دختران و دانشجویان و دانش‌آموزان و اهل رسانه بکاهد و صدای مردم، به‌ویژه نسل جوان را بشنود، با مسؤولان خاطی برخورد و آنها را برکنار کند، از اقدامات غلط گذشته معذرت‌خواهی کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • خان ارسالی در
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

    باز شدن فضای رسانه آیی یعنی آگاهی چند درصد باقی مانده از مردم که فقط به رسانه کنترل شده داخلی گوش میدن. و آگاهی آن عده باقی مانده یعنی آغاز یک پایان ! بیاد آورید زمانی که بختیار مطبوعات را آزاد کرد !!!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها