رئیس جامعه دامپزشکان ایران:

«پیروز» بیشتر از هر چیز یک اینفلوئنسر موفق است

رئیس جامعه دامپزشکان ایران گفت: «پیروز»، حیوان حیات وحش نیست، هنگامی که یک حیوان در اسارت بزرگ می‌شود، دیگر آموزش‌هایی که نیاز است برای ادامه زندگی در محیط‌زیست یاد بگیرد، را نمی‌آموزد. در بهترین حالت، سازمان محیط‌زیست می‌تواند از «پیروز» به‌عنوان یک اینفلوئنسر استفاده کند.

«پیروز» بیشتر از هر چیز یک اینفلوئنسر موفق است
کد خبر: 583303
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۱:۲۳:۳۹

 پیام محبی، رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران گفت: «پیروز» بیشتر از هر چیز یک اینفلوئنسر است و اگر جفتی شبیه خودش پیدا کنیم، شاید جفت‌گیری کند.

به گزارش خبرآنلاین، او افزود: اگر ما با حیوانی سر و کار داشتیم که از ارزش کمتری برخوردار بود یا تعداد زیادی از آن در طبیعت وجود داشت، می‌شد این ریسک را بپذیریم و حیوان را در طبیعت رها کنیم تا ببینیم نتیجه خوب می‌شود یا نه؛ اما موضوع این است که ما صرفاً یک «پیروز» داریم که آن هم تحت شرایط خاصی پرورش یافته است. امکان ریسک‌کردن نداریم و آزمون و خطا در این زمینه به‌نوعی حماقت است.

محبی اظهار کرد: در بهترین حالت، سازمان محیط‌زیست می‌تواند از پیروز به‌عنوان یک اینفلوئنسر استفاده کند، کمااینکه تا الان هم این توله یوز بیشتر نقش یک مانکن و اینفلوئنسر در اینستاگرام را داشته است تا یک حیوان حیات وحش، اما به هرجهت پیروز دارای ژن طبیعی است و می‌توان به‌عنوان یک ژن ذخیره روی آن حساب کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها