کد خبر: 582369
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۱:۳۸:۳۰
| |

نائب‌ رییس شورای شهر تهران:

گزارشات مردم از فساد زیر دست کسانی نرود که خودشان فساد می‌کنند

نائب‌ رییس شورای شهر تهران گفت: باید روندی را طراحی کنیم که گزارشات مردم از فساد به دست کسانی نرود که خودشان فساد می‌کنند.

گزارشات مردم از فساد زیر دست کسانی نرود که خودشان فساد می‌کنند
کد خبر: 582369
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۱:۳۸:۳۰

پرویز سروری، عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره شناسایی گلوگاه‌های فساد در شهرداری تهران و مقابله با این گلوگاه‌ها گفت: ما باید در ابتدا فرآیندها را اصلاح کنیم که مانع از تولید فساد شود و همچنین ظرفیتی را تولید کنیم که مردم بتوانند در جاهایی که با فساد مواجه می‌شوند و یا مواردی از سوءاستفاده را مشاهده می‌کنند به ما اطلاع دهند و گزارشات آن‌ها به صورت مستقیم به ما برسد و مطمئن باشند که آسیبی نخواهند دید. یعنی ما روندی را طراحی کنیم که گزارشات مردم از فساد به دست کسانی نرود که خودشان فساد می‌کنند.

به گزارش ایلنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا برای دریافت گزارشات مردم سامانه‌ای را راه‌اندازی خواهید کرد، ادامه داد: ما دو کار می‌توانستیم انجام دهیم، اول اینکه اساسا یک سامانه جدید را ایجاد کنیم که خیلی پرهزینه و مدت‌دار بود، دوم اینکه از ظرفیت‌هایی که در شهرداری وجود دارد استفاده کنیم و این ظرفیت‌ها را تخصیص دهیم و صرفا با مدیریت شورای شهر این قسمت از کار انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: جلسات زیادی را با دوستان در بازرسی و حراست داشته‌ایم و الحمدلله به نتایج خوبی رسیده‌ایم و آن‌ها نیز همکاری خوبی در این زمینه با ما داشته‌اند و ما الان تقریبا این کار را آماده کرده‌ایم.

سروری تصریح کرد: اگر ما این بخش را به درستی طراحی نکنیم، موجب یاس و ناامیدی و دلزدگی مردم می‌شویم. بنابراین ما باید این فرآیند را اصلاح و دقیق کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها