کد خبر: 581047
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۱:۵۰:۰۸
| |

عضو مستعفی سازمان نظام پزشکی: کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود

نژادی با ارائه راهکار برای خروج از بحران‌ها، گفت: جهت خروج از اینگونه بحران‌ها ابتدا باید کمیته حقیقت‌یاب مستقل تشکیل شده و آنهایی که خلافی انجام دادند شماتت و از آنهایی که خود را هزینه جلوگیری از تنش کردند دلجویی شود. باور کنیم اگر نظرات خلاف نظر ما اعمال شود، شاید این همه هزینه‌سازی بیهوده صورت نگیرد.

عضو مستعفی سازمان نظام پزشکی: کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود
کد خبر: 581047
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۱:۵۰:۰۸

یاسر نژادی، از مسئولان مستعفی نظام پزشکی تهران بزرگ در واکنش به برخورد با تجمع اعتراضی پزشکان گفت: جهت خروج از اینگونه بحران ها ابتدا باید کمیته حقیقت‌یاب مستقل تشکیل شده و آنهایی که خلافی انجام دادند شماتت و از آنهایی که خود را هزینه جلوگیری از تنش کردند دلجویی شود.

به گزارش فارس، نژادی اظهار کرد: شاید در کشور ما استعفا مسئولی به هر دلیل ،امری محال و غیر عادی باشد اما در تمام کشورهای دنیا امری عادی و به منزله اعتراض یا رفع تکلیف از کاری که در ید کنترل و اختیار ایشان نیست شناخته میشود، در آن روز دو نفر از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی آقای علویان رئیس هیئت مدیره و آقای رازی رای اول ایران و تهران استعفا کردند و اگر نیت بر حل مسالمت آمیز بحران و رویداد بدون غلبه نظر رقابتی و یکجانبه درون گروهی باشد ،ابتدا باید اتفاق رویداده از منظر افراد بی طرف و دلسوز بررسی شده و با شناخت تمامی ریشه های استعفا در مورد آن قضاوت کرد،همیشه آنچه ما میگوییم و آنچه ما میشنویم باید جدا از تعصب یکطرفه و پافشاری بر نظرات یکجانبه باشد.

وی یادآور شد: متأسفانه بعد از آن رویداد که قطعاً نیاز به دلجویی دلسوزانی امتحان پس داده داشت و به جای بررسی علل ایجاد هزینه نامتعارف و باز کردن گره با دندان به جای دست را چه کسی مسبب بوده با به سخره گرفتن افکار عمومی جامعه پزشکی ،توسط افرادی که عرض خود میبرند و زحمت جامعه، ،با ایجاد تنش های غیر ضروری و توهین ،فضا را کاملا دو قطبی و غیر سازنده تهییج برای واکنشهای متقابل  کردند.

نژادی ارائه راهکار برای خروج از بحران‌ها، خاطرنشان کرد: جهت خروج از اینگونه بحران ها ابتدا باید کمیته حقیقت یاب مستقل تشکیل شده و آنهایی که خلافی انجام دادند شماتت و از آنهایی که خود را هزینه جلوگیری از تنش کردند دلجویی شود. باور کنیم  اگر نظرات خلاف نظر ما اعمال شود،شاید این همه هزینه سازی بیهوده صورت نگرفته و می توان با دید مثبت تری به اطراف نظر کرد. حرف یکدیگر را بشنویم که هرگونه دوقطبی سازی و افراد مصر به آن دلسوزانه نبوده و به صلاح کسی  نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها