رئیسی، رئیس‌جمهور:

حتی نخبگان هم اطلاعات دقیقی از پیشرفت‌های ایران ندارند

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیاری دارد که عموم مردم و حتی عده زیادی از نخبگان اطلاعات دقیق و کاملی از آنها ندارند.

حتی نخبگان هم اطلاعات دقیقی از پیشرفت‌های ایران ندارند
کد خبر: 581053
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۱:۱۷:۲۱

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز جمعه و همزمان با روز دانش‌آموز،‌ در نشستی ۴ ساعته در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در اولین دوره «اردوهای راهیان پیشرفت»، با بیان اینکه جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیاری دارد که عموم مردم و حتی عده زیادی از نخبگان اطلاعات دقیق و کاملی از آنها ندارند، ابراز امیدواری کرد برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، همانند اردوهای راهیان نور برکات زیادی برای کشور داشته باشد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را عاملی برای تقویت انگیزه و اراده آنان دانست و گفت: دانش‌آموزان با دیدن پیشرفت‌های بدست آمده خواهند دانست که هر جا بیشتر محدودیت و تحریم داشتیم، با اراده و عزم محققان بیشتر پیشرفت کردیم و همین پیشرفت و اراده برای قوی شدن است که دشمن را به تکاپو برای طراحی توطئه‌های جدید انداخته است.

رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعدادها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آنها تاکید کرد و گفت: نخبگان باید با شناخت نظام مسائل کشور، توانمندی‌هایشان را در مسیر رفع این مسائل به کار گیرند.

رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت مدیریت دانش، مدیریت صحیح دانش تولید شده را موجب افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی سایر بخش‌ها از دانش تولید شده دانست.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: اغتشاش و تلاش برای بهم ریختن کشور با اعتراض فرق دارد و حتما باید با اغتشاشات و کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهرهای مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کارهای خود در لیبی و سوریه، کشور را ناامن کنند اما جز شکست نصیبشان نشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها