تشریح نشست مشترک کمیسیون امورداخلی کشور با رئیس قوه قضائیه

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تعامل بین مجلس و این قوه به منظور حل مشکلات مردم و مباره با مفاسد در نشست مشترک امروز این کمیسیون با رئیس قوه قضاییه خبر داد.

تشریح نشست مشترک کمیسیون امورداخلی کشور با رئیس قوه قضائیه
کد خبر: 580408
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۶:۳۶:۲۲

علی حدادی با اشاره به نشست مشترک امروز اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با رئیس قوه قضاییه، بیان کرد: در این نشست که در محل قوه قضاییه برگزار شد، پیرامون مسائل مختلفی بحث و بررسی شد، یکی از این موضوعات نقش دیوان عدالت اداری در انتخابات شوراها بود، چراکه هنوز تعدادی از منتخبین همچنان بلاتکلیف بوده و دیوان عدالت اداری هنوز احکام آنها را صادر نکرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: از دیگر موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد ضرورت تعامل بین مجلس با قوه قضاییه بود که رئیس قوه قضاییه بر این تعامل تاکید کردند، رئیس قوه قضاییه تاکید داشتند اعتماد مردم به نظام و امید جوانان به آینده نظام در گرو تحقق عدالت اجتماعی است و عدالت اجتماعی یکی از مسائل مهمی است که باید با جدیت به آن پرداخته شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: یکی از مواردی که در این نشست مطرح شد موضوع تغییر کاربری ها و تبعیض هایی که بعضا به وجود می آید، بود که باید با نگاه عدالت محورانه مسائل را حل کرد.

وی گفت: در خصوص مسائل اخیر در سطح کشور نیز بحث هایی شد و بر ضرورت آگاه سازی و روشنگری به موقع و صحیح مسائل برای مردم تاکید شد، امروز نیاز جامعه بر این است که واقعیت ها به مردم گفته شود و آگاهی لازم به مردم داده شود.

حدادی عنوان کرد: مسائل مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها و مجموعه استانداری ها، مبارزه جدی با مفاسد، زمین خواری، کوه خواری و تخریب اراضی کشاورزی و ویلاسازی های غیر مجاز نیز مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها