دستگیری قاتل درگیری عشایری کمتر از 24 ساعت بعد از قتل

فرمانده انتظامی قیروکارزین از دستگیری قاتل و همدستش در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاتل درگیری عشایری کمتر از 24 ساعت بعد از قتل
کد خبر: 580243
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۵:۳۶:۰۵

سرهنگ قربانعلی روستا درباره دستگیری قاتل و همدستش در پرونده قتل در یکی از روستاهای اطراف قیروکارزین اظهار داشت: روز گذشته هفتم آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت ‌ های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف قیروکارزین، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند.

به گزارش فارس، وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که دو فرد 15 و 22 ساله با دو نفر (25 و 50 ساله) از عشایر منطقه درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری از طرف هر دو عشایر، نوجوان 15ساله مجروح و دوست 22 ساله‌اش نیز به قتل رسیده بود، گفت: قاتل و همدستش سریعا از محل متواری و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

روستا ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل و همدستش 2 قبضه اسلحه شکاری به کار رفته در صحنه قتل کشف شد، تصریح کرد: متهمین علت و انگیزه درگیری را اختلافات شخصی عنوان کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها