کد خبر: 541319
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۵:۴۱:۰۲
| |

دستگیری قاتل فراری تنها کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب قتل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری دو نفر به اتهام قتل عمد یک جوان ۲۳ ساله در شهر پره‌سر رضوانشهر خبر داد.

دستگیری قاتل فراری تنها کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب قتل
کد خبر: 541319
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۵:۴۱:۰۲

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات یک قتل در گیلان اظهار کرد: بامداد امروز در پی وقوع یک فقره قتل در یک باب ویلای شخصی در شهر پره‌سر شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر و حضور مأموران پلیس در صحنه افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به جزیئات چگونگی قتل تصریح کرد: بلافاصله پس از تحقیقات گسترده و ردگیری‌های پلیس، این خانم متواری دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد همسر وی به اتفاق همدست خود به محل اقامت مقتول و همسرش در ویلای شخصی مقتول مراجعه و پس از درگیری فیزیکی، سرانجام وی را با ضربات قمه به قتل رسانده است.

رسول‌زاده فرساد با تقدیر از سرعت عمل و اقدامات فنی و کارشناسی به موقع فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر بیان کرد: پلیس سرانجام با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی موفق شد محل تردد متهمان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی، هر دو متهم متواری ۲۷ و ۲۹ ساله که قصد خروج از استان گیلان داشتند را شناسایی و ظرف کمتر از دو ساعت آن‌ها را در شهرستان رودبار دستگیر کند.

وی با اشاره به پیامدهای سوء عدم توجه به قانون، بر لزوم پایبندی، تعهد و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: متهمان پس از رویارویی با ادله متقن ارتکاب جرم، به بزه انتسابی اعتراف کردند.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان متهمان به ارتکاب جرم قتل پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها