کد خبر: 576700
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۱۰:۳۹:۳۱
| |

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش:

دشمنان دانش‌آموزان ایران را هدف قرار داده‌اند

وزیر آموزش و پرورش، در دیدار با نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: دشمنان دانش آموزان ایران را هدف قرار داده اند.

دشمنان دانش‌آموزان ایران را هدف قرار داده‌اند
کد خبر: 576700
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۱۰:۳۹:۳۱

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشمنان تا دیروز دانشگاه‌ها را هدف قرار داده بودند و امروز به سمت دانش ‌آموزان خواهند رفت و می‌خواهند دانش‌آموزان ما را مشغول کنند برای اینکه به مدرسه ورود نداشته باشند تا به قله‌های علم و دانش دست پیدا نکنند.

به گزارش ایسنا، نوری گفت: در مقابل ما برای ارتقای هرچه بیشتر آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم با حمایت‌های همه مسئولان در استان قزوین بتوانیم در این امر توفیق کسب کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: وزارت آموزش و پرورش به هیچ عنوان سند ۲۰۳۰ را اجرا نمی‌کند، تربیت نسل مؤمن و کارآمد مهم‌ترین سیاست نظام آموزش و پرورش است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • پریسا ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    دلم می سوزه برای زبونی و ریاکاری وزیر.

  • ت ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    وزیر محترم آموزش توجه کنید بهترین روش آموزش ایجاد هیت های مذهبی و عزاداری در مدارس است ، رضاخان ملعون هیت های مذهبی را نشانه رفته بود از مداحان معروف بخواهید در تمامی مدارس برنامه داشته باشند ، همه باید کار کنند و سیلی به دشمن بزنند ، بعضی از معلم ها میخواهند دانش آموزها را بی اعتقاد کنند، حراست ها وارد عمل شوند، بسه بیکاری باید جوابگوی خدا باشید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها