کد خبر: 574155
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۲۰:۱۱:۰۳
| |

یک کشته و ۲۲ مصدوم حاصل ۴ حادثه ترافیکی در خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۲۲ تن در حوادث ترافیکی امروز خبر داد.

یک کشته و ۲۲ مصدوم حاصل ۴ حادثه ترافیکی در خوزستان
کد خبر: 574155
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۲۰:۱۱:۰۳

عارف شرهانی اظهار کرد: در پی انحراف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۸:۰۵ امروز (۲۳ شهریورماه) در مسیر مرغ ایذه رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: مصدومان این حادثه که پنج مرد ۳۴ ، ۴۵ و ۵۰ ساله بودند توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز که ساعت ۱۴:۱۱ امروز در کیلومتر ۱۰ محور شادگان به سربندر رخ داد، یک مرد ۷۰ ساله جان باخت. 

وی افزود: در این حادثه پنج نفر نیز مصدوم شدند که سه نفر توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند و دو نفر توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

شرهانی گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا که ساعت ۱۴:۵۶ امروز در کیلومتر ۱۰ محور هندیجان - ماهشهر رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که یک پسر ۱۴ ساله، ۱۷، ۱۸ و دو مرد ۴۰ و ۵۵ ساله بودند توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ماهشهر انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه تیبا نیز که ساعت ۱۷:۱۰ امروز در کیلومتر محور اهواز - اندیمشک رخ داد، هفت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مرد ۲۵، ۳۵ و ۶۴ ساله و چهار زن ۲۳، ۲۵، ۳۹ و ۵۵ ساله مصدوم شدند که سه نفر توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند و چهار به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها