کد خبر: 572257
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۵:۲۰:۳۰
| |

روز پر حادثه اصفهان با ۱۸ مصدوم و ۲ فوتی

سخنگوی اورژانس اصفهان از وقوع سه حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان خبر داد و گفت: در این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جانشان را از دست دادند.

روز پر حادثه اصفهان با ۱۸ مصدوم و ۲ فوتی
کد خبر: 572257
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۵:۲۰:۳۰

عباس عابدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت ۹ و ۵۹ دقیقه امروز (شنبه، ۱۲ شهریور) واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور شهرضا به دهاقان بعد از گلشن به اورژانس اصفهان اطلاع داده شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اعزام ۴ واحد امدادی ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه، گفت: این حادثه ۱۰ نفر مرد ۲۰ تا ۵۰ ساله داشت که به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان از واژگونی خودرو سمند در ساعت ۱۰ و ۴۱ دقیقه امروز خبر داد و گفت: این حادثه در کیلومتر ۸ محور نائین به اردستان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اعزام ۳ واحد امدادی ۱۱۵ به محل این حادثه، افزود: در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله و دو کودک ۱۰ و ۶ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند و یک زن ۴۰ ساله و دختر ۱۴ ساله نیز جان خود را از دست دادند.

به نقل از روابط عمومی مرکز حوادث و فورتی‌های پزشکی اصفهان، عابدی همچنین به برخورد تریلر با تیبا در ساعت ۱۰ و ۵۹ دقیقه امروز اشاره و اعلام کرد: این حادثه در اتوبان فرودگاه اصفهان، محدوده دینان اتفاق افتاد و ۲ واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی به مصدومیت ۵ نفر در این حادثه اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه سه زن ۳۴، ۴۵ و ۱۶ ساله و یک پسر ۱۰ ساله مصدوم و به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها