کد خبر: 573088
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۷ ۱۰:۳۱:۴۶
| |

کشف ۵۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه قاچاق خبر داد.

کشف ۵۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در تهران
کد خبر: 573088
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۷ ۱۰:۳۱:۴۶

سرهنگ هدایت بهرامی به اشاره به کشف ۵۰ میلیارد پارچه قاچاق در جنوب تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف تریلر حامل پارچه قاچاق در منطقه شهرری  شدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: عوامل پایگاه جنوب پلیس حین رصد محورهای مواصلاتی شهرستان ری، به یک دستگاه تریلر مظنون شدند و طی بازرسی ابتدایی متوجه وجود مقادیر زیادی پارچه در تریلر شدند. همچنین پلاک نصب شده بر روی آن و مشخصات راننده که در پروانه گمرکی درج شده متفاوت و فاقد اسناد مثبته گمرکی بودند و در سامانه جامع تجارت ثبت نشده اند.

بهرامی با اشاره به مقدار کالای مکشوفه اظهار کرد: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۱۰۰۰ رول پارچه بوده که پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و به همراه متهم به دادسرا انتقال یافت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی با بیان ارزش کالاهای کشف شده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند. قاچاقچیان حرفه‌ای با این روش و شگرد از دست قانون فرار می‌کنند و حق‌وحقوق دولتی را هم نمی‌پردازند و به این صورت با عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا ‌می‌کنند.

وی به پلیس توصیه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید و کاهش بیکاری می‌شود و برخورد با آن از اهم وظایف این پلیس است، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها