کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی نهبندان از کشف ۵ هزار و ۳۷۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
کد خبر: 570966
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۵:۴۲:۳۶

سرهنگ احسان رحیمی، امروز شنبه ۵ شهریور اظهار کرد: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به چهار دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۵ هزار و ۳۷۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم نیز دستگیر شدند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ناکامی سودجویان در قاچاق تخم مرغ

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک وانت نیسان، ۲ تن تخم مرغ غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بشرویه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از وانت نیسان، ۲ تن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بشرویه گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها