اعزام 100 تانکر آبرسانی از استان تهران به همدان

عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور تعداد 100 تانکر آب طی طرح جهاد آبرسانی از استان تهران به استان همدان با حضور استاندار تهران اعزام شد.

اعزام 100 تانکر آبرسانی از استان تهران به همدان
کد خبر: 570717
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۱۹:۵۳:۱۰

عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور تعداد ۱۰۰ تانکر آب طی طرح جهاد آبرسانی از استان تهران به استان همدان با حضور محسن منصوری استاندار تهران و دیگر مسئولان اعزام شد.

​به گزارش فارس، محسن منصوری استاندار تهران اظهار کرد: از همه همکاران در دستگاهه ای اجرایی استان تشکر می کنم چرا که امروز صبح طی تماسی که داشتیم تصمیم گیری شد که این اقدام انجام شود که در این مدت این تعداد دستگاه آماده شد.

وی گفت: در بحران های مختلف باید فعال با مسائل برخورد کرد گاهی یک مسئول در گرداب مسائل و در این گرفتاری های اجرایی شاید نتواند حرکت کند و شاید دسترسی به خیلی از امکانات پیدا نکند لذا ما باید این را فراهم کنید در همین راستا امروز صبح طی تماسی با استاندار همدان اعلام آمادگی برای کمک کردیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران پیش از این بیان کرد: از مردم تقاضا می‌شود، الگوی مصرف را رعایت و از استفاده بی‌رویه آب پرهیز کنند و با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه آبرسانی در شرایط کم‌آبی، رسانه‌ها بر اساس رسالت خبری خود، ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به موفقیت پروژه‌های آبرسانی هستند تا الگوی صحیح و روش‌های درست مصرف آب از طریق رسانه اطلاع‌رسانی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها