کد خبر: 566406
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۹:۲۵:۴۱
| |

۶ فوتی و ۱۲ مصدوم در سیل مازندران

سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها، سیلاب مردادماه تاکنون ۶ فوتی و ۱۲ مصدوم در غرب استان برجای گذاشته است.

۶ فوتی و ۱۲ مصدوم در سیل مازندران
کد خبر: 566406
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۹:۲۵:۴۱

حسینعلی محمدی، امروز درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل‌زده استان در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق، از برگزاری دومین جلسه مدیریت بحران خبر داد و اظهار کرد: طی این جلسه علاوه بر اتخاذ تصمیمات جدید، مصوبات جلسات قبل پیگیری و بررسی شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه امروز به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، علیرغم اعزام بالگرد امداد در منطقه بالادست مرزن‌آباد اما امکان امدادرسانی میسر نشد افزود: روز گذشته تیم‌های امداد کوهستان برای نجات مصدومان اعزام شده اند و در منطقه حضور دارند و در صورت پایداری شرایط جوی طی فردا، امداد هوایی به ۴ روستای بالادست منطقه مرزن‌آباد نیز انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه بازگشایی محور دزدبن نیز با ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در حال انجام است، گفت: تاکنون یک کیلومتر از مسیر بازگشایی شده است و امروز به ۲ روستای تخریب شده «پولادکوه» و «واسپول» رسیدیم و مسئله امداد ثانویه در دستور کار قرار دارد.

محمدی با اشاره به احداث پل‌های موقت به روستاهای بالادست، بیان کرد: در مسیر «ناتر» به «دلیر» پاک‌سازی کاملا انجام شد و اتصال شبکه برق را دنبال می‌کنیم تا با شبکه‌گذاری، پایدارسازی برق مناطق محقق شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها