کد خبر: 570312
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۹:۰۸:۲۰
| |

سه کشته و دو مصدوم حاصل برخورد شاخ به شاخ دو پژو در ساوه

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودروی پژو در محور قدیم ساوه به همدان سه نفر جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

سه کشته و دو مصدوم حاصل برخورد شاخ به شاخ دو پژو در ساوه
کد خبر: 570312
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۹:۰۸:۲۰

بهرام صیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز اول شهریورماه ۱۴۰۱ در ساعت ۱۴:۴۲ یک مورد حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه - همدان، تقریبا ۱۰ کیلومتر بعد از نوبران به سمت همدان، به واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با دریافت این خبر بلافاصله‌ تیم‌های عملیاتی اورژانس نوبران و غرق آباد برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند و کار امدادرسانی آغاز شد.

صیدی افزود: متاسفانه در این حادثه ترافیکی که برخورد رخ به رخ دو خودروی پژو ۴۰۵ و پژو پارس بود سه تن از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه حادثه در دم جان بختند.

وی بیان کرد: دو مصدوم دیگر این حادثه نیز بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان مصدومان ترومایی، جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

سرگرد آقایی فرمانده پلیس راه محور ساوه - همدان نیز در گفت و گویی، تجاوز به چپ خودروی پژو ۴۰۵ نسبت به خودروی پژوی پارس را علت وقوع حادثه اعلام کرد.

گفتنی است محور ساوه به همدان به دلیل حجم بالای سوانح ترافیکی و آمار بالای قربانیان جاده ای رتبه اول سوانح ترافیکی استان مرکزی را به خود اختصاص داده و از آن به عنوان جاده مرگ یاد می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها