کد خبر: 553117
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۹:۴۳:۴۴
| |

2 مجروح حادثه برخورد شوتی با پژو در قشم به استان فارس اعزام شدند

رییس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: حادثه برخورد خودروی شوتی با پژو 405 در جزیره قشم منجر به مرگ سه نفر و مجروح شدن 2 تن شد که مجروحان این حادثه برای ادامه درمان به استان فارس اعزام شدند.

2 مجروح حادثه برخورد شوتی با پژو در قشم به استان فارس اعزام شدند
کد خبر: 553117
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۱۹:۴۳:۴۴

​یاسر مرادی شامگاه امروز در قشم بیان کرد: مجروحان این حادثه به وسیله اورژانس قشم به بیمارستان منتقل شدند که ۲ نفر با GCS پایین و اینتوبه مواجه شده بودند.

به گزارش فارس، وی اظهار داشت: متاسفانه سمیه- خ، سر صحنه جان خود را از دست داد و آتنا و آیدا- خ دو دختر نوجوان نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

رییس شبکه بهداشت و درمان قشم بیان کرد: این دو دختر ۱۱ و ۱۵ ساله، با توجه به وخامت به اتاق عمل روانه شدند و با وجود انجام عمل‌های جراحی به دلیل شدت جراحات و به فاصله یک ساعت از همدیگر جان سپردند.

مرادی ادامه داد: دو نفر دیگر از مصدومان نیز حال عمومی خوبی نداشتند و به دلیل ضربه به سر، ترومای سینه و شکم با تقاضای بستگان، جهت ادامه مداوا به بیمارستان استان فارس اعزام شدند.

گفتنی است، جان باختگان و مجروحان حادثه یاد شده خانواده یک خَیر اهل استان فارس بودند که ۲ سال پیش یک دستگاه ماموگرافی را به بیمارستان قشم اهدا کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها