پایان گروگانگیری با عملیات غافلگیرانه پلیس فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از انجام یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی توسط پلیس و رهایی گروگان در شیراز خبر داد.

پایان گروگانگیری با عملیات غافلگیرانه پلیس فارس
کد خبر: 566402
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۸:۵۸:۵۴

سردار رهام بخش حبیبی عصر یکشنبه ۹ مرداد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که ۵ نفر بوده‌اند یک فرد ۲۰ ساله را به صورت مسلحانه ربوده و سپس متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس فتا استان، در نهایت مخفیگاه ربایندگان در یکی از باغ شهرهای اطراف شهر شیراز شناسایی شد.

حبیبی افزود: ماموران پلیس طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر ۵ آدم ربا را دستگیر، یک قبضه اسلحه گرم و تعدادی سلاح سرد از آنان کشف کردند و فرد گروگان نیز به صورت صحیح و سالم آزاد شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرکرده ۳۰ ساله این باند دارای سابقه آدم ربایی در سال ۹۲ همچنین محکومیت قضایی ۲۵ ساله و متواری بوده است.

وی درباره علت و انگیزه افراد از انجام این گروگانگیری، گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد که ربایندگان در قبال آزادی گروگان درخواست مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از خانواده وی کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه گروگان ۲۰ ساله تحویل خانواده وی شد، تاکید کرد: استان فارس محل ناامنی برای انجام فعالیت‌های مجرمانه است و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها