کد خبر: 556180
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۶:۳۹
| |

باج‌خواهی 10 میلیاردی گروگان‌گیران از جوان ربوده‌شده

پسر جوان که توسط اعضای یک باند ربوده شده بود، با تلاش کارآگاهان آزاد شد.

باج‌خواهی 10 میلیاردی گروگان‌گیران از جوان ربوده‌شده
کد خبر: 556180
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۶:۳۹

جوان 28 ساله که توسط آدم‌ربایان به اسارت گرفته شده بود، با تلاش پلیس آزاد شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار  احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: در پی ربوده شدن جوانی 28 ساله در یکی از محلات روستای بالاخانه در شهرستان نیمروز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، عامل اصلی آدم‌ربایی به دلیل اختلافات مالی با همکاری سه همدست دیگرش اقدام به ربایش جوان 28 ساله کرده و سپس از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آدم‌ربایان طی تماس تلفنی با خانواده فرد ربوده شده برای آزادی گروگان طلب 10 میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند.

سردار طاهری ادامه داد: در نهایت اکیپی ویژه از ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام روش های نوین کشف جرم، طی یک اقدام انتظامی و اطلاعاتی کمتر از 48 ساعت از وقوع جرم، همدست آدم‌ربا را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه او را  دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، عامل اصلی آدم‌ربایی نیز در یکی از شهرستان‌های شمالی استان سیستان و بلوچستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان فرد ربوده شده پس از رهایی، صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد و تلاش برای دستگیری 2 فرد دیگر دخیل در این اقدام ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها