کد خبر: 561866
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ۱۲:۲۴:۵۸
| |

آزادی مرد 38 ساله از چنگ گروگانگیران

در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد آدم‌ربایان به دلیل یکسری اختلافات مالی این فرد را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده‌اش درخواست مبالغ زیادی پول کرده‌اند.

آزادی مرد 38 ساله از چنگ گروگانگیران
کد خبر: 561866
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ۱۲:۲۴:۵۸

مردی 38 ساله که در چنگ گروگانگیران اسیر شده بود، بعد از 4 روز آزاد شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرداراحمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: در تاریخ هشتم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی، در یکی از محلات شهرستان چابهار،  تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، 4 فرد مسلح ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح کلاش، مردی 38 ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 405  کرده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد آدم‌ربایان به دلیل یکسری اختلافات مالی این فرد را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده‌اش درخواست مبالغ زیادی پول کرده‌اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری وی و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام پس از چند روز تلاش شبانه روزی پلیس، محل نگهداری فرد ربوده‌شده در یکی از روستاهای شهرستان چابهار شناسایی شد و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی چابهار با حضور در محل،  این مرد را پس از 4 روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها