کد خبر: 565468
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۲۱:۱۵:۳۶
| |

با ورود دستگاه قضایی

اختلافات چندساله سه طایفه بزرگ در جنوب کرمان منتهی به صلح و سازش شد

رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: با تلاش امام جمعه و جامعه روحانیت، مسئولین قضایی، اجرایی، صلح یاران شورای حل اختلاف، مصلحین و حکمین قرآنی و نهادهای نظامی، انتظامی و همکاری سران طوایف، اختلاف دامنه دار سه طایفه بزرگ رودباری به صلح و سازش منتهی شد.

اختلافات چندساله سه طایفه بزرگ در جنوب کرمان منتهی به صلح و سازش شد
کد خبر: 565468
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۲۱:۱۵:۳۶

محمد فرجام طاهری سوم مردادماه در حاشیه  مراسم صلح و سازش در محل مصلی رودبارجنوب، اظهار کرد: سران و متنفذین این سه طایفه بزرگ در جنوب استان کرمان با توکل به خداوند متعال میثاق نامه صلح و دوستی را امضا نمودند.

به گزارش ایسنا، وی نبود اختلاف و وجود امنیت را باعث رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و ایجاد اشتغال  دانست و گفت: در فضای امن است که رغبت سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی و فرصت های اشتغال فراهم می شود.

رییس دادگستری رودبار جنوب ضمن تشکر از روحیه گذشت طوایف و همت و پیگیری همه کسانی که برای این عمل خداپسندانه تلاش نمودند،گفت: در این منطقه ظرفیت صلح و سازش و حل و فصل اختلافات از طریق سران طوایف به خوبی ممکن است.

گفتنی است نشست صلح و سازش طوایف در محل مصلی شهرستان رودبار با حضور رییس دادگستری و دادستان شهرستان، امام جمعه موقت و فرماندار  و جمعی ازمسئولان و مردم برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها